Sadržaj se učitava...
mdi-home Početna mdi-account-multiple Djelatnici mdi-script Studiji mdi-layers Katedre mdi-calendar-clock Raspored sati FOI Nastava search apps mdi-login
Školska praksa 1
School Practice 1
2019/2020
5 ECTSa
Informatika u obrazovanju 1.2 (IUO)
Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
PP
2. semestar
Osnovne informacijemdi-information-variant Izvođači nastavemdi-account-group Nastavni plan i programmdi-clipboard-text-outline Model praćenjamdi-human-male-board Ispitni rokovimdi-clipboard-check-outline Rasporedmdi-calendar-clock Konzultacijemdi-account-voice
Izvođenje kolegija
Studij Studijski program Semestar Obavezan
Informatika u obrazovanju 1.2 (IUO) 2 obavezan
Cilj kolegija
Omogućiti studentima da izravno upoznaju nastavnu praksu u srednjim školama, aktivnosti i zaduženja nastavnika, uspoređuju pristupe i postupke različitih nastavnika i osmisle svoja ponašanja i nastavnu praksu u %22stvarnim-simuliranim%22 uvjetima.
Preduvjeti
Norma kolegija
Vježbe u praktikumu
66 sati
Nastavnik Uloga na kolegiju Oblik nastave Tjedana Sati Grupa
Hajdin Goran Nositelj Vježbe iz stranog jezika 1 2 1
Sadržaj predavanja
  • Studenti obavljaju praksu prema Naputku u kojem su navedene obaveze.
    Studenti obavljaju praksu prema Naputku u kojem su navedene obaveze. Hospitiraju u dvije srednje škole. Tijekom prakse obavezno moraju prisustvovati: -nastavi: 5 dana po minimalno 5 sati nastave (ne samo nastavni predmet Informatika) u svakoj školi -po jednom satu razredne zajednice u svakoj školi -po jednom roditeljskom sastanku u svakoj školi -po jednoj sjednici Vijeća nastavnika u svakoj školi Praksa se realizira tijekom travnja, svibnja i lipnja. Plan prakse student individualno dogovara u školi da bi je mogao prilagoditi ostalim obavezama koje ima. Izrada zadaća: prije polaska na praksu student će dobiti zadatak iz predmeta: Didaktika II, Metodika nastave informatike I i Psihologija učenja i poučavanja. Izrada izvješće s prakse. Izvješće je dokument u kojem student vodi dnevnik prakse, iznosi zapažanja, komentare, stavove, propituje moguća reagiranja, razmišlja o svojem ponašanju u slučaju da se nađe u sličnoj situaciji i dokumentira realizaciju ostalih zadataka iz Naputka.
  • Studenti obavljaju praksu prema Naputku u kojem su navedene obaveze.
    StudStudenti obavljaju praksu prema Naputku u kojem su navedene obaveze. Hospitiraju u dvije srednje škole. Tijekom prakse obavezno moraju prisustvovati: - nastavi: 5 dana po minimalno 5 sati nastave (ne samo nastavni predmet Informatika) u svakoj školi - po jednom satu razredne zajednice u svakoj školi - po jednom roditeljskom sastanku u svakoj školi - po jednoj sjednici Vijeća nastavnika u svakoj školi Praksa se realizira tijekom ožujka, travnja, svibnja i lipnja. Izrada zadaća: prije polaska na praksu student će dobiti zadatak iz predmeta: Didaktika 2, Metodika nastave informatike 1 i Psihologija učenja i poučavanja/Osnove opće i razvojne psihologije. Izrada izvješće s prakse. Izvješće je dokument u kojem student vodi dnevnik prakse, iznosi zapažanja, komentare, stavove, propituje moguća reagiranja, razmišlja o svojem ponašanju u slučaju da se nađe u sličnoj situaciji i dokumentira realizaciju ostalih zadataka iz Naputka. Sadržaj seminara/vježbi Sadržaj vježbi nije moguće definirati jer se izvode u obliku hospitacija. Najmanje dva puta tijekom hospitacija predviđena je rasprava o obavljenoj školskoj praksi u grupi studenata – polaznika kolegija.enti obavljaju praksu prema Naputku u kojem su navedene obaveze.
Sadržaj seminara/vježbi
Ishodi učenja kolegija
  • organizirati vođenje potrebne/propisane dokumentacije
  • osmišljavati osobnu nastavnu praksu
  • preispitati svoja očekivanja, stavove, kompetencije i osobine vezano uz poziv koji ste izabrali
  • preispitivati osobne ideje o reagiranju u pojedinim situacijama
  • prepoznati probleme ispitivanja, ocjenjivanja i vrednovanja znanja i uspješnije izvoditi te postupke
  • prepoznati učinke pojedinih postupaka nastavnika
  • pripremiti se za rad s roditeljima
  • prosuditi važnost uspostavljana navike praćenja, vrednovanja i po potrebi, mijenjanja svog rada u odgojno-obrazovnom procesu
  • razumjeti ustroj škole
  • usporediti i vrednovati pristupe i postupke različitih nastavnika
Ishodi učenja programa
  • Poznavati organizaciju sustava odgoja i obrazovanja te ustroj odgojno-obrazovnog procesa na svim razinama
  • Razumjeti odrednice djelovanja i ponašanja ljudske jedinke i grupnu dinamiku (razrednog odjeljenja, timova, kolektiva …)
  • Organizirati nastavni proces
  • Artikulirati nastavni sat primjenjujući primjerene nastavne metode i oblike rada, didaktičke principe i nastavna sredstva
  • Voditi pedagošku dokumentaciju, ispitivanje,ocjenjivanje i vrednovanje u skladu s zakonskom regulativom i kriterijima osobne i profesionalne etičnosti
  • Upravljati razrednim odjeljenjem, i surađivati s roditeljima i drugim strukturama unutar i izvan odgojno-obrazovne institucije
  • Izvoditi proces poučavanja u multikulturalnim i multietničkim sredinama i drugim posebnim uvjetima (treća dob, centri izvrsnosti …)
  • Osmisliti postupke za upravljanje procesom učenja i poučavanja u rizičnim situacijama
  • Predstavljati nastavnicima mogućnosti korištenja informatike u odgojno-obrazovnom procesu
  • Preispitivati, strukturirati i restrukturirati svoja osobna i profesionalna iskustva (razvijati refleksivnu praksu)
Osnovna literatura
  • Osnovna literatura s popisa kolegija: Opća pedagogija, Didaktika 1 i 2, Osnove opće i razvojne psihologije, Psihologija učenja i poučavanja, Metodika nastave informatike 1
Dopunska literatura
  • Dopunska literatura s popisa kolegija: Opća pedagogija, Didaktika I i II, Osnove opće i razvojne psihologije, Psihologija učenja i poučavanja, Metodika nastave informatike I
  • Dopunska literatura s popisa kolegija: Opća pedagogija, Didaktika 1 i 2, Osnove opće i razvojne psihologije, Psihologija učenja i poučavanja, Metodika nastave informatike 1
Slični kolegiji
  • Kolegiji koji obvezuju studenta na praćenje rada u školi: Školska praksa, Pedagoška praksa, Stručna praksa za nastavnike.
Redoviti studenti Izvanredni studenti
U kalendaru ispod se nalaze konzultacije predmetnih nastavnika, no za detalje o konzultacijama možete provjeriti na profilu pojedinog predmetnog nastavnika.
2025 © Fakultet organizacije i informatike, Centar za razvoj programskih proizvoda