Sadržaj se učitava...
mdi-home Početna mdi-account-multiple Djelatnici mdi-script Studiji mdi-layers Katedre mdi-calendar-clock Raspored sati FOI Nastava search apps mdi-login
Upravljanje informatizacijom
Informatization Management
2013/2014
5 ECTSa
Informatika u obrazovanju 1.2 (IUO)
Organizacija poslovnih sustava 1.2 (OPS)
Baze podataka i baze znanja 1.2 (BPBZ)
Informacijsko i programsko inženjerstvo 1.2 (IPI)
Katedra za razvoj informacijskih sustava
SP
1. semestar
Osnovne informacijemdi-information-variant Izvođači nastavemdi-account-group Nastavni plan i programmdi-clipboard-text-outline Model praćenjamdi-human-male-board Ispitni rokovimdi-clipboard-check-outline Rasporedmdi-calendar-clock Konzultacijemdi-account-voice
Izvođenje kolegija
Cilj kolegija
Informacijsko-komunikacijska tehnologija jedna je od vodećih tzv. visokih tehnologija, a informatika sinonim za njenu primjenu koja je ušla u sve sfere modernog poslovanja. Međutim, ulaganja u ovo područje, najčešće rezultiraju nedovoljno uspješnim poduhvatima, a često i razočaranjima, naročito menadžmenta. Zbog toga je nastala ova nova menadžerska disciplina čiji je cilj postići veće učinke takvih poduhvata i primjene informatike. Temeljno pitanje danas nije DA LI primjenjivati informatiku, nego KAKO i KOLIKO? Cilj kolegija jest upoznati se s temeljnim idejama, trendovima, područjima i metodama ove nove discipline. Ukazati na potrebu njene primjene u praksi i njen značaj za svaki poslovni sustav. Naučiti prepoznati probleme ovog tipa i ovladati njihovim rješavanjem.
Preduvjeti
Kolegij nema definirane preduvjete
Norma kolegija
Predavanja
30 sati
Vježbe u praktikumu
30 sati
Nastavnik Uloga na kolegiju Oblik nastave Tjedana Sati Grupa
Krakar Zdravko Nositelj Predavanja 12 2 1
Kirinić Valentina Izvođač Vježbe u praktikumu 3 2 3
Draganić Melita Izvođač Vježbe u praktikumu 11 2 3
Žgela Mario Izvođač Predavanja
Vježbe u praktikumu
3
1
2
2
1
3
Sadržaj predavanja
  • ASPEKTI ICT-a I ICT MENADŽMENT KAO ZNANSTVENA DISCIPLINA I STRUKA
    A) Aspekti ICT-a 1. ICT kao: tehnologija, tržište, djelatnost, struka, poslovna infrastruktura, investicije, poslovni rizik 2. ICT kao tržište/djelatnost/struka (informatičko tržište u svijetu, Europi i Hrvatskoj -segmenti i njihove veličine, izdvajanja u informatiku; analiza hrvatske ICT industrije) B) ICT menadžment kao znanstvena disciplina i struka -ciljevi discipline; razvoj;razine potrebnih znanja; korisnici 1. Definicija ICT menadžmenta, ciljevi, područja interesa, korisnici 2. Metode ICT menadžmenta
  • OVLADAVANJE RAZVOJEM ISKORIŠTENJA POTENCIJALA ICT-a U PS-u
    1.Razvoj zrelosti korištenja ICT-a 2.Pristupi usklađivanju poslovnog sustava (PS) i ICT-a 2.1. Strateško planiranje / IT BSC 2.2. Enterprise pristup (ARIS) 2.3 Najbolja praksa (ITIL, CobIT) 2.4. Lanac vrijednosti 2.5. Portfolio pristup
  • IT BALANCED SCORECARD (IT BSC) U USKLAĐIVANJU POSLOVNOG SUSTAVA I ICT-a
    1.Proces strateškog planiranja i BSC metoda 2.Razvoj BSC-a 3.Razvoj ICT BSC-a 4.Povezivanje BSC-a i ICT BSC-a
  • ENTERPRISE ARHITEKTURE (EA) U USKLAĐIVANJU POSLOVNOG SUSTAVA I ICT-a
    1.Koncept Enterprise arhitektura (EA) 2.ARIS metodika 3.ARIS primjena
  • ITIL KAO OKVIR UPRAVLJANJA ICT SERVISIMA -1.DIO
    1.Rekapitulacija ITIL-a V2 2. Uvod u životni ciklus IT servisa prema ITIL V3 3. ITIL Service Strategy 4. ITIL Service Design
  • ITIL KAO OKVIR UPRAVLJANJA IT SERVISIMA -2.DIO
    1.ITIL Service Transition i Service Operation 2.ITIL Continual Service Improvement 3.Iskustva u korištenju ITIL-a u svijetru i RH 4.Certifikacija osoba po ITIL-u i certifikacija sustava po normi ISO/IEC 20000-1:2005
  • COBIT KAO OKVIR ZA OVLADAVANJE ICT-om - 1.DIO
    1.Koncept ICT Governance-a 2. Lanac vrijednosti CobiT-a, njegove domene i način korištenja 3.Prikaz primjene Cobit-a u praksi 4.Primjena CobiT-a na poslovne procese domene PO 5.Primjena CobiT-a na poslovne procese domene AI
  • COBIT KAO OKVIR ZA OVLADAVANJE ICT-om -2.DIO
    1. Primjena CobiT-a u poslovnim procesima domene DS 2. Primjena CobIT-a u poslovnim procesima domene ME 3. Način nadzora nad ICT-em putem CobIT-a
  • ORGANIZIRANJE I VOĐENJE INFORMATIČKE FUNKCIJE U POSLOVNOM SUSTAVU
    1.Moguće pozicioniranje ICT funkcije u poslovnom sustavu 2. Modeliranje interne organizacije informatičke funkcije 2.1. Klasični modeli interne organizacije ICT funkcije 2.2. Transformacija ICT funkcije prema servisno orijentiranoj i korporacijskoj organizaciji 3.Poslovni procesi ICT funkcije, njihovo strukturiranje i modeliranje odgovornosti 4. Oblikovanje radnih mjesta u ICT organizaciji 5. Mjerenje uspješnosti ICT djelatnika
  • UPRAVLJANJE RAZVOJEM ICT KOMPETENCIJA
    1.HRM u ICT kao disciplina 2.ICT tržište rada 3.Akademska izobrazba za ICT 4. Modeli razvoja IT kompetencija (European e-Competence Framework, EUCIP; SFIA; BSC ISM; P-C 5.Prijelaz iz fakulteta u praksu / Kako se zaposliti
  • IT MENADŽMENT I SUSTAVI INFORMACIJSKE SIGURNOSTI (ISMS / ICT) - 1.DIO
    1.Procjena trenutačne razine ISMS / ICT sigurnosti 2.Određivanje o daljnjem razvoju ISMS / ICT sigurnosti (Koliko uložiti u ISMS / ICT sigurnost?) 3.Vođenje projekta razvoja ISMS / ICT sigurnosti
  • IT MENADŽMENT I SUSTAVI INFORMACIJSKE SIGURNOSTI -2.DIO
    1.Razvoj organizacije ISMS / ICT sigurnosti 2.Oblikovanje sigurnosnih procedura 3.Interne procjene ISMS / / ICT sigurnosti 4. Procjene učinaka ISMS / ICT sigurnosti
  • UPRAVLJANJE KONTINUITETOM POSLOVANJA (BCM)
    1. Razlozi za uspostavu BCM sustava 2. Razvoj BCM sustava: BIA analiza, BCM strategije, Razvoj i primjena BCM planova 3. Procjena oslonjivosti PS-a na ICT 4. Specifikacija zahtjeva za rezervnu ICT lokaciju i način njene izvedbe
  • KONTROLA I REVIZIJA IS-a
    1. Kontrola ICT-a od strane uprave PS-a 2. Revizija IS-a: područja, metode, norme i načini 3. Alati za potporu reviziji IS-a
Sadržaj seminara/vježbi
  • TC1.WEB PRETRAGA: ASPEKTI IT-a I IT MENADŽMENT KAO ZNANSTVENA DISCIPLINA I STRUKA
    A)IT aspekti: tehnologija; tržište/djelatnost/struka, investicije/poslovni rizik; B)IT menadžment kao disciplina:cilj; razine potrebnih znanja za ovu disciplinu; EUCIP program Elementi Web pretrage: a) Web izvor b) Ključne riječi i definicije c) Studije (cilj; opseg; zaključci) d) Statistički pokazatelji e) Trendovi
  • TC2.POVEZIVANJE POSLOVNE STRATEGIJE I IT-a METODOM BALANCED SCORECARD - 1.DIO
    (1) uvodni dio: analiza poslovne strateške mape (BSC) (2) izrada zadataka poslovnog BSC-a (alat:ARIS) (3) uvodni dio: analiza IT strateške mape (IT BSC) i usklađenost s poslovnom strategijom (BSC)
  • TC3.POVEZIVANJE POSLOVNE STRATEGIJE I IT-a METODOM BALANCED SCORECARD - 2.DIO
    (1)izrada zadataka povezivanja poslovne i IT strategije metodom Balanced Scorecard (BSC-IT BSC)
  • TC4:ENTERPRISE ARHITEKTURA (ARIS,ZACHMAN) U POVEZIVANJU POSLOVNOG SUSTAVA I ICT-a
    (1) uvod: analiza Enterprise arhitektura (ARIS, Zachman) (2) izrada primjera prema ARIS metodici u svrhu povezivanja poslovnih i tehnoloških modela
  • TC5:IZRADA I PREZENTACIJA ZADATAKA: POVEZIVANJE POSLOVANJA I IT-a
    (1) Primjena IT BSC-a u povezivanju poslovanja i IT (2) Primjena ARIS (EA) u povezivanju poslovanja i IT (3) Primjena ostalih metoda u povezivanju poslovanja i IT-a po izboru
  • TC6.ANALIZA ITIL PROCESA (MODUL POTPORA) -1.DIO
    Elementi analize: -cilj procesa -aktivnosti kroz lanac vrijednosti -opis pojedine aktivnosti -važni ulazi za proces (ulazne informacije i procesi koji ih generiraju) -važni izlazi za proces(izlazne informacije i procesi koji ih primaju) -odovornosti -metrike za ocjenu izvršenja procesa
  • TC7. ANALIZA ITIL PROCESA (MODUL ISPORUKA) – 2.DIO
    Elementi analize: -cilj procesa -aktivnosti kroz lanac vrijednosti -opis pojedine aktivnosti -važni ulazi za proces (ulazne informacije i procesi koji ih generiraju) -važni izlazi za proces(izlazne informacije i procesi koji ih primaju) -odovornosti -metrike za ocjenu izvršenja procesa
  • TC8. PRIMJENA COBIT-a NA PROCESU IZ DOMENEPO - 1.DIO
    Elementi za analizu i primjenu CobiT-a: -zahtjev IT procesa -detaljni kontrolni ciljevi IT procesa -aktivnosti i RACI za IT proces -procjena pretpostavljene razine zrelosti IT procesa (1-5) prema kriterijima: (a)Svijest o konkretnom zahtjevu (b)Strukturiranost i dokumentiranost IT poslovnog procesa (c)Razina znanja, vještina i ekspertiza (d)Razina odgovornosti i ovlaštenja (e)Razina definiranosti ciljeva i načina mjerenja -analiza procjenjene zrelosti IT procesa i interpretacija te smjernice za poboljšanja
  • TC9.PRIMJENA COBIT-a NA PROCESU IZ DOMENE DS - 2.DIO
    Elementi za analizu i primjenu CobiT-a: -zahtjev IT procesa -detaljni kontrolni ciljevi IT procesa -aktivnosti i RACI za IT proces -procjena pretpostavljene razine zrelosti IT procesa (1-5) prema kriterijima: (a)Svijest o konkretnom zahtjevu (b)Strukturiranost i dokumentiranost IT poslovnog procesa (c)Razina znanja, vještina i ekspertiza (d)Razina odgovornosti i ovlaštenja (e)Razina definiranosti ciljeva i načina mjerenja -analiza procjenjene zrelosti IT procesa i interpretacija te smjernice za poboljšanja
  • TC10.IZRADA I PREZENTACIJA ZADATAKA: PRIMJENA NAJBOLJE PRAKSE U OSTVARIVANJU POSLOVNE VRIJEDNOSTI IT
    a)Primjena ITIL-a u IT organizaciji b)Primjena CobiT-a u IT organizaciji
  • TC11. UPRAVLJANJE RAZVOJEM ICT KOMPETENCIJA
    Analiza i primjena modela za upravljanje razvojem ICT kompetencija (BCS ISM; SFIA; EUCIP)
  • TC12.SUSTAVI INFORMACIJSKE SIGURNOSTI
    Analiza sustava informacijske sigurnosti u konkretnom poduzeću po elementima: -politika i ciljevi informacijske sigurnosti tvrtke -klasifikacija informacijske imovine tvrtke -procjena rizika -vrednovanje rizika i opis postupanja u tvrtci -izborno: elementarne politike vezano uz sigurnosne kontrole
  • TC13. ANALIZA BCM PROCESA PRIMJENOM COBIT-a
    Analiza procesa upravljanja kontinuitetom poslovanja (BCM) po elementima: a) CobiT domena b)zahtjev BCM procesa c)detaljni kontrolni ciljevi BCM-a d)aktivnosti i RACI za BCM e)razina zrelosti BCM-a (1-5)
  • TC14.RAČUNALNO PODRŽANA REVIZIJA PODATAKA
    Analiza i primjeri računalno podržane revizije baze podataka u CAAT alatima; zaključci
Ishodi učenja kolegija
  • naučiti i primijeniti alate za potporu IT menadžmentu
  • naučiti metode IT menadžmenta
  • primijeniti metode IT menadžmenta u rješavanju konkretnih problema iz prakse
  • razumjeti potrebu za IT menadžmentom, sadržajem ove discipline i odgovornostima za njenu primjenu u praksi
Ishodi učenja programa
  • Primijeniti etička načela, zakonsku regulativu i norme koje se koriste u struci
  • Analizirati i procijeniti uvjete za primjenu suvremenih informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT), savjetovati druge u primjeni iste te u zadanom kontekstu odrediti utjecaj primjene na pojedinca, organizaciju i društvo.
  • Modeliranje problema iz područja informacijskih i poslovnih sustava korištenjem matematičkih metoda, metoda razvoja informacijskih sustava i koncepata planiranja, upravljanja i poslovanja
  • Primijeniti, utvrditi uvjete za primjenu, savjetovati i u zadanom kontekstu donositi odluke vezane uz rješavanje problema iz područja informacijskih i poslovnih sustava
  • Analizirati i ocijeniti učinkovitost uvođenja i korištenja ICT (programskog rješenja i pripadajuće opreme) za konkretne problemske domene informacijskih i poslovnih sustava
  • Procijeniti i preporučiti programska rješenja za konkretne problemske domene informacijskih i poslovnih sustava
  • Voditi interdisciplinarni tim i raditi u takvom timu
  • Predstaviti i popularizirati suvremena trendove u informatici u stručnim i laičkim krugovima
  • Unaprijediti metode komuniciranja i komunikaciju s klijentima, korisnicima i kolegama na verbalan i pisani način uz primjenu odgovarajuće terminologije uključujući i sposobnost komunikacije o struci na stranom jeziku
  • Unaprijediti i primijeniti metode stručnog rada pronalaženjem i vrednovanjem suvremenih izvora znanja
  • Valorizirati stručnu literaturu na hrvatskom i stranom jeziku
  • Razviti vlastite planove i planove drugih članova tima u upravljenju karijerom u struci i vlastitih poduzetničkih poduhvata s obzirom na potrebe poslovnog okruženja
  • Planirati proces cjeloživotnog osobnog i profesionalnog razvoja i definirati optimalne individualne strategije učenja
  • Projektirati, planirati, izraditi i uvesti svaki poslovni složeni informacijski sustav i/ili voditi projektni tim u slučaju kada na tim poslovima mora biti uključen veći broj stručnjaka
  • Razumjeti poslovni sustav organizacije i u suradnji s poslovnim stručnjacima optimalizirati njezine poslovne procese te izraditi strateški plan primjene ICT-a
  • Oblikovati softversku arhitekturu složenog informacijskog sustava, odabrati i postaviti odgovarajuću tehnološku platformu i programirati najsloženije dijelove složenog sustava
  • Primijeniti metode planiranja i upravljanja poslovanjem uz pomoć ICT u osnovnim vertikalnim područjima primjene ICT
  • Utvrditi uvjete za primjenu, savjetovati i u zadanom kontekstu donositi odluke vezane uz ključne aspekte primjene i razvoja informacijske tehnologije (programiranje, algoritmi, strukture podataka, baze podataka i znanja)
  • Utvrditi uvjete za primjenu, savjetovati i u zadanom kontekstu donositi odluke vezane uz suvremene tehničke koncepte i prakse u informacijskim tehnologijama (arhitektura računala, operacijski sustavi, mreže računala)
  • Utvrditi uvjete za primjenu, savjetovati i u zadanom kontekstu donositi odluke vezane uz metode i koncepte planiranja, upravljanja organizacijom i obračuna poslovanja
  • Analizirati uvjete za primjenu, savjetovati i u zadanom kontekstu donositi odluke vezane uz metodološke pristupe razvoju organizacijskih i informacijskih sustava
  • Analizirati uvjete za primjenu, savjetovati i u zadanom kontekstu donositi odluke za primjenu koncepata elektroničkog poslovanja podržanih odgovarajućim arhitekturama informacijskih sustava (klasične ili distribuirane)
  • Osmisliti projekt učinkovitog unapređenja poslovne tehnologije poslovnog sustava uz korištenje suvremenih ICT te realizirati takav projekt vlastitim razvojem ili izborom prikladnog standardnog softvera
  • Odabrati i primijeniti odgovarajuće sigurnosne mehanizme pri projektiranju i izgradnji informacijskog sustava
  • Odabrati i primijeniti metode i tehnike razvoja informacijskih i programskih sustava u suvremenim razvojnim okolinama
  • Utvrditi uvjete za primjenu, savjetovati, procijeniti učinak i donositi odluke vezane uz procese, metode i tehnologije upravljanja IT uslugama i resursima te podrške i pružanja različitih vrsta usluga vezanih uz ICT
  • Objasniti stručnoj i općoj publici informatička rješenja za unapređenje poslovne tehnologije
  • Analizirati i valorizirati atribucije (atribute) objekata poslovnog sustava te postaviti formalni model objektnog sustava kao temelj izgradnje informacijskog sustava
  • Izgraditi informacijski sustav temeljen distribuiranim komponentama kao i na autonomnim i međusobno kompetitivnim izvorima znanja i razriješiti konflikte koji se javljaju među izvorima znanja
  • Primijeniti metode i tehnike izgradnje digitalnih arhiva i dugotrajnog pohranjivanja podataka
  • Primijeniti metode i tehnike pretraživanja i klasifikacije informacija
  • Prepoznati kritične procese i klase podataka poslovnog sustava, izgraditi formalni model procesa i klasa te ga optimizirati i ponuditi prijedloge poboljšanja poslovnog sustava
  • Modelirati poslovna pravila, poslovne podatke kao i pravila za izvođenje transakcijskih podataka koji nisu eksplicitno zadani
  • Modelirati i izgraditi sustav izvođenja analitičkih podataka iz transakcijskih metodama rudarenja i drugim metodama, te izgradnje skladišta podataka u koja se ti podaci pohranjuju
  • Modelirati i izgraditi sustave poslovne inteligencije temeljene na skladištima podataka, kao i njihovo pretraživanje korištenjem metoda višedimenzionalnih kocaka podataka (OLAP)
  • Izgraditi računalni sustav za pohranu podataka i znanja korištenjem suvremenih alata za izradu baza podataka, baza znanja i semantici podataka
  • Izgraditi i optimizirati bazu podataka i bazu znanja primjenom odgovarajućih strategija organizacije podataka i sigurnosti informacijskog sustava
  • Modelirati raspodjelu podataka prema mjestu korištenja podataka, izgraditi sustav replikacije baze podataka i izgraditi distribuiranu bazu podataka
  • Modelirati i izgraditi sustave temeljene na znanju, kao što su višeagentni sustavi, deduktivni sustavi (uključujući i ekspertne sustave), semantički Web sustavi, neuralne mreže itd.
  • Procijeniti potrebe za strategijskim i upravljačkim promjenama u organizacijama
  • Primijeniti metode upravljanja životnim ciklusom informacijskog sustava organizacije
  • Primijeniti metode korporacijskog upravljanja i strategijskog menadžmenta uz potporu informacijske tehnologije
  • Razviti i validirati sustav mjerenja organizacijske učinkovitosti uz primjenu odgovarajućih programskih alata
  • Analizirati tržište primjenom informacijsko-komunikacijskih tehnologija
  • Analizirati poslovne procese i preporučiti primjenu odgovarajuće informacijske i komunikacijske tehnologije za unapređenje poslovnih procesa
  • Organizirati sustav vođenja u javnoj upravi uz primjenu informacijske tehnologije
  • Razviti elemente kontinuuma strategijskog upravljanja: misiju, organizacijske vrijednosti, viziju, strateške ciljeve
  • Analizirati potrebu za e-poslovanjem i primijeniti koncepte e-poslovanja
  • Procijeniti spremnost organizacije za uvođenje suvremenih ERP sustava i definirati projekt uvođenja istih
  • Razumjeti povijesni aspekt edukacijskih sustava, društvenu uvjetovanost odgojno-obrazovne prakse i diferenciranost suvremenih odgojno-obrazovnih koncepcija
  • Poznavati organizaciju sustava odgoja i obrazovanja te ustroj odgojno-obrazovnog procesa na svim razinama
  • Razumjeti odrednice djelovanja i ponašanja ljudske jedinke i grupnu dinamiku (razrednog odjeljenja, timova, kolektiva …)
  • Organizirati nastavni proces
  • Artikulirati nastavni sat primjenjujući primjerene nastavne metode i oblike rada, didaktičke principe i nastavna sredstva
  • Voditi pedagošku dokumentaciju, ispitivanje,ocjenjivanje i vrednovanje u skladu s zakonskom regulativom i kriterijima osobne i profesionalne etičnosti
  • Poučavati učenike primjeni različitih oblika učenja, samovrednovanju i samoreguliranom učenju
  • Upravljati razrednim odjeljenjem, i surađivati s roditeljima i drugim strukturama unutar i izvan odgojno-obrazovne institucije
  • Analizirati građu računala, suvremene računalne arhitekture te primijeniti ta znanja u dizajnu obrazovnog informacijskog sustava, kao i u nastavi
  • Primijeniti principe proceduralnog programiranja, izgradnje struktura podataka i algoritama
  • Interpretirati povijest informatike i računarstva
  • Analizirati i usporediti računalne Web i desktop alate za prezentaciju informacija i primijeniti ih u nastavi
  • Formulirati problem iz realnog svijeta u smislu problemskog zadatka u informatici te ga znati riješiti i rješenje evaluirati
  • Analizirati, preporučiti, implementirati i koristiti sustave za e-učenje u skladu s metodičkim i pedagoškim principima
  • Izvoditi proces poučavanja u multikulturalnim i multietničkim sredinama i drugim posebnim uvjetima (treća dob, centri izvrsnosti …)
  • Osmisliti postupke za upravljanje procesom učenja i poučavanja u rizičnim situacijama
  • Predstavljati informatička znanja i vještine kao učinkovite instrumente za podupiranje integracijskih procesa
  • Predstavljati nastavnicima mogućnosti korištenja informatike u odgojno-obrazovnom procesu
  • Preispitivati, strukturirati i restrukturirati svoja osobna i profesionalna iskustva (razvijati refleksivnu praksu)
  • Koristiti stečena znanja o vizualnom oblikovanju i sadržajima u ostvarivanju kreativnih vizualnih projekata pri radu s računalom.
  • Modelirati postojeće vizualne sadržaje za potrebe konkretnih osobnih (ili učeničkih) računalnih radova (web dizajn, grafički dizajn, dizajn multimedija,…).
  • Koristiti vještine učenja potrebne za cjeloživotno učenje i nastavak obrazovanja na diplomskom studiju.
  • Upoznati Nacionalni okvirni kurikulum. Upoznati metodologiju izradbe školskog i nastavnog kurikuluma. Upoznati primjenu nastavnog kurikuluma u praksi.
Osnovna literatura
  • CobIT - Control of IT and related technology, Informatoon System Audit and Control Acossiation, ISACA, Pittsbourg, 2009.
  • ITIL - IT Infrastructure management 1-6, Office of Government Commerce, London, 2007.
  • Weill P., Ross J. W.: IT Governance, Amazon.com.uk, 2010.
Dopunska literatura
Slični kolegiji
  • Information technology management
  • Information resources management
  • Information system management
Redoviti studenti Izvanredni studenti
izvanredni rok
Datum: 25.11.2024.
Vrijeme: 16:00
Opis: Na Fakultetu
izvanredni rok
Datum: 23.04.2025.
Vrijeme: 16:00
Opis: Na Fakultetu
U kalendaru ispod se nalaze konzultacije predmetnih nastavnika, no za detalje o konzultacijama možete provjeriti na profilu pojedinog predmetnog nastavnika.
2024 © Fakultet organizacije i informatike, Centar za razvoj programskih proizvoda