Upravljanje informatičkim uslugama
IT Service Management
2024/2025
2024/2025
5 ECTSa
Informacijske tehnologije i digitalizacija poslovanja 1.3 (ITDP)
Studijski centar Varaždin (ITDP 1.3)
Katedra za razvoj informacijskih sustava
NN
5. semestar
Izvođenje kolegija
Studij | Studijski program | Semestar | Obavezan |
---|---|---|---|
Informacijske tehnologije i digitalizacija poslovanja 1.3 (ITDP) | Razvoj aplikacija | 5 | obavezan |
Informacijske tehnologije i digitalizacija poslovanja 1.3 (ITDP) | Informatička podrška poslovanju | 5 | obavezan |
Cilj kolegija
Cilj predmeta je upoznati studente s informatičkim uslugama kako bi kod svojih potencijalnih poslodavaca kroz unapređenja u pružanju istih, ostvarili veću dodana vrijednost u poslovanju. Glavni naglasak kolegija je razumijevanje koncepta upravljanje informatičkim uslugama i kako ga primijeniti u IT firmi ili IT odjelu poslovnog subjekta. Kolegij objašnjava životni ciklus usluge kroz koncept najbolje prakse koji je u ovom segmentu poznat kao ITIL (i u industriji prepoznat kao de facto standard). Detaljno se izučavaju sve faze i procesi ITIL njabolje prakse kako bi se studenta pripremilo za primjenu tog znanja u poduzeću ili mu omogućilo industrijsko certificiranje. Uz teorijska znanja na predmetu se stječu praktične vještine rada u virtualnom IT poduzeću gdje studenti na tjednoj razini rješavaju zadatke koji predstavljaju scenarije poslovanja u kojima moraju praktično pokazati da su usvojili gradivo s predavanja.
Preduvjeti
Kolegij nema definirane preduvjete
Norma kolegija
Predavanja
30 sati
Seminar
30 sati