Computer-Mediated Communication
Katedra za organizaciju
Komunikacija putem Interneta sve je prisutnija u suvremenom obrazovnom i poslovnom okruženju. Kolegij omogućava stjecanje znanja, vještina i specifičnih kompetencija iz različitih područja korištenja Interneta u poslovnoj i privatnoj komunikaciji na razini pojedinca, grupa ili timova, kao i u masovnoj komunikaciji putem Interneta. Također, osigurava potrebna znanja iz komunikologije i psihologije za uspješnije prezentiranje informacija na Internetu i oblikovanje proizvoda i usluga koje se zasnivaju na komunikaciji s korisnicima putem Interneta.
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Bubaš Goran | Predavanje | 3 | 5 | 1 |
Čižmešija Antonela | Laboratorijske vježbe | 2 | 4 | 1 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Predavanje – prisustvovanje nastavi | 2 |
Seminar – prisustvovanje nastavi | 2 |
Projekt i prezentacija projekta | 10 |
Rad s Web 2.0 alatima (10) i dnevnik rada u društvenom softveru (5) | 15 |
Kolokvij 1 i 2 | 70 |
Aktivnost na nastavi i vođenje online dnevnika | 1 |
Dodatno: referati, istraživanja | 0 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 70.0 | 30.0 | 45 | + | ||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 50.0 | 50.0 | 60 | + | ||||||||||||||||||
Projekt | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na predavanjima | 2 | 0 | Na svakom predavanju provjerava se prisustvovanje na osnovu lista s potpisima studenata. Redovito se provodi kontrola prisutnih na predavanju.
Struktura bodova: 0-2 izostanaka = 1 bod |
7 izostanaka | Dodatni referat ili online aktivnost. Javiti se nastavniku odmah nakon što se izostane više od 2 puta. | Posljednji tjedan 3. međuispitnog razdoblja |
Prisustvovanje na seminarima | 2 | 1 | Na svim seminarima provjerava se prisustvovanje na osnovu lista s potpisima studenata. Redovito se provodi kontrola prisutnih na seminaru.
Struktura bodova: 0-2 izostanaka = 1 bod |
3 izostanka | Dodatni referat ili online aktivnost. Javiti se nastavniku odmah nakon što se izostane više od 2 puta. | Posljednji tjedan 3. međuispitnog razdoblja |
Aktivnost na nastavi (seminarima i predavanjima) i vođenje online dnevnika | 1 | 0 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na seminarima, aktivno sudjelovati u radu u paru ili malim grupama/timovima te biti aktivni u vježbama u računalnoj učionici, kao i prilikom izrade on-line sadržaja. Posebna aktivnost u diskusijama na predavanju također se boduje. | On-line dnevnik treba biti redovito vođen i kompletiran sa predviđenim online aktivnostima do zadnjeg tjedna 3. međuispitnog razdoblja. | ||
Projekt i prezentacija projekta | 10 | 5 | Student izrađuje projekt u obliku bloga, e-portfolija ili drugog društvenog softvera i uz uporabu različitih Web 2.0 alata u kojem obrađuje neku teorijsku temu koja je odabrana u dogovoru s predmetnim nastavnikom. Svaki student izvodi svoju prezentaciju projekta prema uputama u sustavu Moodle. | Ukoliko projekt nije izrađen i prezentacija nije održana | Studenti su obvezni izraditi projekt i održati prezentaciju do kraja trećeg međuispitnog razdoblja. | Posljednji tjedan 3. međuispitnog razdoblja; zbog kašnjenja s izvođenjem u odnosu na dogovoreni termin moguće je smanjenje broja bodova za 1-3 boda. |
Rad s Web 2.0 alatima (10) i dnevnik rada u društvenom softveru (5) | 15 | 5 | Studenti se tijekom seminara i vježbi na računalima upoznaju s različitim Web 2.0 alatima u kojima izrađuju online sadržaje u obliku mentalnih mapa, blok dijagrama toka, tagiranih videozapisa itd. Na tako izrađene sadržaje postavljaju poveznice u svoj online dnevnik (koristeći pritom blog ili e-portfolio sustav). U online dnevniku vode bilješke o sadržajima nastave i vježbama u sklopu seminara. | Izrada materijala u Web 2.0 alatima je obvezna. | Materijali u predviđenim Web 2.0 alatima trebaju biti izrađeni prije drugog kolokvija (usmenog ispita). | |
1. kolokvij | 30 | 15 | Provjera znanja provodi se u obliku online testa u sustavu Moodle. Studenti koji ne zadovolje ponavljaju provjeru znanja testom u papir-olovka formi. Testiranje je uz uporabu pitanja s ponuđenim odgovorima među kojima se bira jedan koji je točan. Literatura je u obliku tečaja za e-učenje. | |||
2. kolokvij | 40 | 20 | Drugi kolokvij odvija se u obliku usmenog ispita na temelju literature koja je u elektroničkom obliku dostupna u sustavu Moodle i na webu. | |||
Dodatne aktivnosti studenata u obliku referata, istraživanja, izrade sadržaja u Web 2.0 alatima i sl. | 0 | 0 | Temu za referat, istraživanje ili online aktivnost s Web 2.0 alatima studenti dogovaraju s predmetnim nastavnikom. |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Predavanje – prisustvovanje nastavi | 2 |
Seminar – prisustvovanje nastavi | 2 |
Projekt i prezentacija projekta | 10 |
Rad s Web 2.0 alatima | 15 |
Kolokvij 1 i 2 | 70 |
Aktivnost na nastavi i vođenje online dnevnika | 1 |
Dodatno: referati, istraživanja | 0 |
ZBROJ | 100 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Seminari kojima student dokazuje kompetencije iz odabranih područja | 25 |
Kolokviji (30+40) ili pismeni ispit | 70 |
Redoviti dolasci na konzultacije | 5 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 70.0 | 30.0 | 45 | + | ||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 30.0 | 50.0 | 20.0 | 60 | + | |||||||||||||||||
Projekt | + | 20.0 |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Seminari kojima student dokazuje kompetencije iz odabranih područja | 25 | 10 | Na prvim konzultacijama na početku semestra studenti dogovaraju teme za seminarske radove i rokove za njihovu predaju. | 10 bodova | Seminarski radovi iz 3 teme (10+10+5 bodova) prema uputi u sustavu Moodle. | Prije izlaska na usmeni ispit. |
1. kolokvij | 30 | 15 | Provjera znanja provodi se u obliku testa sa pitanjima otvorenog tipa (10 pitanja x 3 boda po pitanju). Literatura je u obliku tečaja za e-učenje. | 15 | Umjesto kolokvija moguće je pristupiti ispitu u redovitim ispitnim rokovima. | |
2. kolokvij | 40 | 20 | Test s pitanjima otvorenog tipa i usmeni ispit (nabrojite i opišite, definirajte i sl). | 20 | Umjesto kolokvija moguće je pristupiti ispitu u redovitim ispitnim rokovima. | |
Redoviti dolasci na konzultacije | 5 | 1 | 1 | Izvanredni studenti obvezni su doći na konzultacije na početku semestra, kao i u još jednom prethodno dogovorenom terminu sredinom i na kraju semestra. |