FOI nastava
FOI logo

Lista kolegija iz:

smjer:
ak.god:
2017/2018
semestar:
5. semestar

2017/2018

5ECTSa

Stručni

PITUP Sisak v1.2

Program Obavezan
PITUP PITUP Da
5. semestar
3. nastavna godina

Upravljanje informatičkim uslugama npp:50964

Engleski naziv

Informatics Services Management

Katedra

Katedra za razvoj informacijskih sustava

Cilj kolegija

Cilj predmeta

Nastava

Predavanje
30sati
Seminar
15sati
Vježbe (jezici, tzk)
15sati

Sadržaj predavanja

  • Pojam usluge i uslužnog gospodarstva;
    Pojam usluge i uslužnog gospodarstva; Uloga usluga u gospodarstvu; Vrste usluga; Priroda i elementi usluga; Pristupi pružanju usluga, Matrice usluga, Tržište usluga, sustav isporuke usluga; Oblikovanje usluga;
  • Usluge vezane uz informacijske tehnologije i sustave;
    Usluge vezane uz informacijske tehnologije i sustave; Povijest, trendovi, kvalitativni i kvantitativni pokazatelji; Područja pružanja i kupci usluga; Vrste i razine usluga i odnosa s kupcima; Vanjske i unutarnje usluge;
  • Usluge projektiranja, razvoja sustava i savjetovanja;
    Usluge projektiranja, razvoja sustava i savjetovanja; Usluge primjene sustava; Usluge školovanja korisnika; Usluge poboljšanja i održavanja; Usluge administriranja sustava;
  • Služba podrške, upravljanje problemima i incidentima;
    Služba podrške, upravljanje problemima i incidentima; Upravljanje promjenama; Upravljanje konfiguracijom; Upravljanje razinama usluga; Upravljanje kapacitetima; Financijsko upravljanje uslugama; Upravljanje raspoloživošću IT usluga; Upravljanje kontinuitetom rada;
  • Upravljanje uslužnim operacijama;
    Upravljanje uslužnim operacijama; Usklađivanje operativnih potreba korisnika i IT usluga. Načini poboljšanja kvalitete IT usluga. Upravljanje IT troškovima i investicijama; Nabava usluga; Kalkulacije; Ugovaranje usluga i izvršenje ugovornih obveza; Nadzor, Izvješćivanje i komuniciranje.

Osnovna literatura

  • SFIA – The Skills Framework for the Information Age, http://www.sfia.org.uk/
  • IT Infrastructure Library, Office of Government Commerce and IT Service Management Forum http://www.itil.co.uk

Dopunska literatura

  • Office of Government Commerce (OGC): ITIL Service Delivery. The Stationery Office Books ISBN 0113300174, 2002
  • Office of Government Commerce (OGC): ITIL Service Support. The Stationery Office Books ISBN 0113300158, 2002
Nastavnik Oblik nastave Tjedana Sati tjedno Grupa
Picek Ruben Predavanje 6 5 1
Izvanredni rok
Datum: 22.04.2020.
Vrijeme: 16:00
Napomena:

Upravljanje informatičkim uslugama - Redovni studenti

Studij: PITUP
Akademska godina: 2017/2018

Praćenje rada studenata

Elementi praćenjaBodova
Prisustvovanje nastavi15
Projektni zadatak20
Kolokviji65
ZBROJ100


Bodovna skala ocjena

OdDoOcjena
0 49 nedovoljan (1)
50 60 dovoljan (2)
61 75 dobar (3)
76 90 vrlo dobar (4)
91 100 odličan (5)



Kolokviji

Naziv / Tjedan 1234567891011121314151617 1. razdoblje
udio (%)
2. razdoblje
udio (%)
3. razdoblje
udio (%)
Trajanje Pismeni Usmeni
2. kolokvij + 100.0 100.0 +
3. kolokvij + 100.0 + +
Projekt – Virtualno IT poduzeće +


Opis elemenata praćenja

Elementi praćenja Bodovi Uvjet Opis Nadoknada
Granica Opis Rok
Prisustvovanje predavanjima 10 3 Na predavanjima se nasumično obavlja provjera prisustvovanja. Dozvoljeno je 3 izostanka.
Svi dolasci – 10b, 1 izostanak – 7b, 2 izostanka – 5b, 3 izostanka – 3b, 4 izostanka – nadoknada + 0b, 5 izostanka – ponovni upis kolegija
4 Za 4 izostanka dobiva se dodatni referat. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja, najkasnije do kraja prvog tjedna 3. međuispitnog razdoblja. Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja
Prisustvovanje seminarima 5 1 Prisustvovanje se provjerava nasumično. Dozvoljena su 3 izostanka.
Svi dolasci – 5b, 1 izostanak – 3b, 2 izostanka – 2b, 3 izostanka – 1b, 4 izostanka – nadoknada + 0b, 5 izostanka – ponovni upis kolegija
4 Za 4 izostanka dobiva se dodatni referat/projektni zadatak. Javiti se asistentu najkasnije tjedan dana nakon objave evidencije prisustvovanja. Tjedan dana nakon 3. međuispitnog razdoblja
Projekt – Virtualno IT poduzeće 20 9 Na seminarskoj nastavi analiziraju se teme koje pomažu rješavanju zarataka u virtualnom IT poduzeću– rješenja dobivenih projektnih zadataka.
2. kolokvij 35 17 Pismenim putem se provjerava stečeno znanje s predavanja u prva dva razdoblja.
3. kolokvij 30 15 Pismena i usmena provjera znanja obavezna je za sve studente.


PRAVO NA POTPIS:

imaju svi studenti koji iz predavanja imaju do 4 izostanka, iz seminara do 4 izostanka i koji su  uspješno obranili projekt.

Upravljanje informatičkim uslugama - Izvanredni studenti

Studij: PITUP
Akademska godina: 2017/2018

MODEL KONTINUIRANOG PRAĆENJA VRIJEDI ZA STUDENTE KOJI KOLEGIJ SLUŠAJU U CENTRU VARAŽDIN!

Izvanredni studenti koji ne žele biti na modelu kontinuitanog praćenja mogu samo prijaviti redovni rok za ispit.


Praćenje rada studenata

Elementi praćenjaBodova
Projekt – Virtualno IT poduzeće40
Ispit60
ZBROJ100


Bodovna skala ocjena

OdDoOcjena
0 49 nedovoljan (1)
50 60 dovoljan (2)
61 75 dobar (3)
76 90 vrlo dobar (4)
91 100 odličan (5)



Kolokviji

Naziv / Tjedan 1234567891011121314151617 1. razdoblje
udio (%)
2. razdoblje
udio (%)
3. razdoblje
udio (%)
Trajanje Pismeni Usmeni
Projekt – Virtualno IT poduzeće + +
Ispit + 100.0 100.0 100.0 + +


Opis elemenata praćenja

Elementi praćenja Bodovi Uvjet Opis Nadoknada
Granica Opis Rok
Projekt – Virtualno IT poduzeće 40 20 Studenti trebaju predati "mapu" s rjesenjima svih zadataka i obraniti projekt.
Ispit 60 30 Studenti prilikom ispita odgovaraju cijelokupno gradivo.


Predavanje Seminar Auditorne vježbe Laboratorijske vježbe Vježbe (jezici, tzk) Ispit Kolokviji Nadoknade Demonstrature
Copyright © 2015 FOI Varaždin. All Rights Reserved. Sva prava pridržana.
Povratak na vrh