Process and Application Modelling
Katedra za razvoj informacijskih sustava
Cilj predmeta
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Andročec Darko | Laboratorijske vježbe | 4 | 1 | 1 |
Predavanje | 4 | 3 | 1 | |
Seminar | 4 | 1 | 1 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Projekt | 45 |
Provjera teoretskog znanja I dio | 25 |
Provjera teoretskog znanja II dio | 30 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Napomene:
Pravo na upis ocjene iz kontinuiranog praćenja imaju studenti koji ostvare minimalan broj bodova po svakom kriteriju.
Pravo na potpis imaju studenti s manje od 4 izostanka na vježbama i predavanjima.
Studenti koji ne prikupe minimalan broj bodova po svakom kriteriju, polažu predmet na redovnom roku.
Pravo na pristup redovnom ispitnom roku imaju studenti s pozitivno ocijenjenom projektnom dokumentacijom. Ocjenjivanje se obavlja preko ELF sustava i zato projektna dokumentacija treba biti predana na sustav za e-učenje najkasnije pet radnih dana prije ispitnog roka.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Provjera teoretskog znanja I dio | + | 50.0 | + | ||||||||||||||||||||
Provjera teoretskog znanja II dio | + | 50.0 | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na nastavi | Na nastavi se do nekoliko puta obavlja provjera prisustvovanja tijekom semestra. Dozvoljena su po 3 izostanka sa predavanja, seminara i vježbi. | 4 izostanka | Dodatni referat. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije o prisustvovanju na predavanjima, a najkasnije do kraja prvog tjedna 3. međuispitnog razdoblja. | Predzadnji tjedan nastave | ||
Projekt | 45 | 23 | 1. Kao uvodno poglavlje tektualno opisati djelatnost, način rada, ciljeve i ustroj razmatranog organizacijskog sustava (odabranog poduzeća ili ustanove)
2. Genetička definicija sustava 3. Dekompozicijski dijagram procesa 4. Tablični popis procesa (kolone:podsustav, naziv procesa, opis procesa) i klasa podataka (kolone: naziv klase, opis klase, atributi klase) 5. PK matrica s označenim podsustavima 6. Dijagram tokova rada (WFD) 7. Nakon toga birate jedan podsustav, te ostale modele i prototip aplikacije (od točke 8. nadalje) radite samo za taj podsustav 8. DTP konteksta za odabrani podsustav 9. ERA model za odabrani podsustav – ERA model mora sadržavati barem 10 entiteta (bez obzira da li su slabi ili jaki) 10. Relacijska shema za odabrani podsustav 11. Prototip aplikacije u Oracle Apexu prema ERA modelu ili relacijskoj shemi za odabrani podsustav. Treba staviti da aplikacija bude bez autentifikacije, kako bi je prema ID-u mogao nesmetano pregledati. U dokumentaciju na početak ovog poglavlja staviti obavezno ID aplikacije, te malo opisati aplikaciju s nekoliko slika. Osnovni zahtjevi za Oracle Apex aplikaciju su sljedeći: 11.1. baza podataka mora odgovarati ERA modelu (ERA model mora imati minimalno 10 entiteta, pa će tako i baza imati najmanje 10 relacija) 11.2. primarni i vanjski ključevi trebaju biti ispravno definirani 11.3. trebaju postojati forme za unos, pregledavanje, promjenu i brisanje podataka iz svih tablica iz baze podataka 11.4. elementi na formama trebaju biti na hrvatskom jeziku 11.5. svugdje gdje to treba, forme trebaju biti definirane kao master-detail 11.6. svugdje gdje imate vanjski ključ treba biti definiran lookup, tj. dinamička lista ili popup prozor u Oracle Apex-u, te ako ima smisla za vaš slučaj, definirajte i neke statičke liste 11.7. aplikacija treba sadržavati barem tri izvještaja (slično onima što smo prolazili na vježbama) koji čitaju iz više tablica 11.8. trebate napraviti i barem 3 RESTful web servisa gdje su resursi tablica ili skup tablica iz vaše baze podataka 11.9. u aplikaciji trebate dodati i barem dva grafikona (Chart ili Map Chart) 12. Na kraju rada napisati zaključak |
Predaje se kao kompletirana dokumentacija na ELF. | Pet radnih dana prije ispitnog roka predati na sustav za e-učenje | |
Provjera teoretskog znanja 1.dio | 25 | 12 | Provjera teoretskog znanja 1.dio. | 12 | Student koji je nije prikupio minimalan broj bodova ide na ispit u redovnom roku, pod uvjetom da ima potpis i da je skupio minimalni broj bodova za projekt. | Tijekom 15.tjedna u sklopu druge provjere. |
Provjera teoretskog znanja 2.dio | 30 | 15 | Provjera teoretskog znanja 2.dio | 15 | Student koji je nije prikupio minimalan broj bodova ide na ispit u redovnom roku, pod uvjetom da ima potpis i da je skupio minimalni broj bodova za projekt. | Na redovnom ispitnom roku. |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Projekt | 45 |
Provjera teoretskog znanja I dio | 25 |
Provjera teoretskog znanja II dio | 30 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Napomene:
Pravo na upis ocjene iz kontinuiranog praćenja imaju studenti koji ostvare minimalan broj bodova po svakom kriteriju.
Pravo na potpis imaju studenti s manje od 4 izostanka na vježbama i predavanjima.
Studenti koji ne prikupe minimalan broj bodova po svakom kriteriju, polažu predmet na redovnom roku.
Pravo na pristup redovnom ispitnom roku imaju studenti s pozitivno ocijenjenom projektnom dokumentacijom. Ocjenjivanje se obavlja preko ELF sustava i zato projektna dokumentacija treba biti predana na sustav za e-učenje najkasnije pet radnih dana prije ispitnog roka.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Provjera teoretskog znanja I dio | + | 50.0 | + | ||||||||||||||||||||
Provjera teoretskog znanja II dio | + | 50.0 | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na nastavi | Na nastavi se do nekoliko puta obavlja provjera prisustvovanja tijekom semestra. Dozvoljena su po 3 izostanka sa predavanja, seminara i vježbi. | 4 izostanka | Dodatni referat. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije o prisustvovanju na predavanjima, a najkasnije do kraja prvog tjedna 3. međuispitnog razdoblja. | Predzadnji tjedan nastave | ||
Projekt | 45 | 23 | Projekt obuhvaća sljedeće zadatke:
1. Kao uvodno poglavlje tektualno opisati djelatnost, način rada, ciljeve i ustroj razmatranog organizacijskog sustava (odabranog poduzeća ili ustanove) 2. Genetička definicija sustava 3. Dekompozicijski dijagram procesa 4. Tablični popis procesa (kolone:podsustav, naziv procesa, opis procesa) i klasa podataka (kolone: naziv klase, opis klase, atributi klase) 5. PK matrica s označenim podsustavima 6. Dijagram tokova rada (WFD) 7. Nakon toga birate jedan podsustav, te ostale modele i prototip aplikacije (od točke 8. nadalje) radite samo za taj podsustav 8. DTP konteksta za odabrani podsustav 9. ERA model za odabrani podsustav – ERA model mora sadržavati barem 10 entiteta (bez obzira da li su slabi ili jaki) 10. Relacijska shema za odabrani podsustav 11. Prototip aplikacije u Oracle Apexu prema ERA modelu ili relacijskoj shemi za odabrani podsustav. Treba staviti da aplikacija bude bez autentifikacije, kako bi je prema ID-u mogao nesmetano pregledati. U dokumentaciju na početak ovog poglavlja staviti obavezno ID aplikacije, te malo opisati aplikaciju s nekoliko slika. Osnovni zahtjevi za Oracle Apex aplikaciju su sljedeći: 11.1. baza podataka mora odgovarati ERA modelu (ERA model mora imati minimalno 10 entiteta, pa će tako i baza imati najmanje 10 relacija) 11.2. primarni i vanjski ključevi trebaju biti ispravno definirani 11.3. trebaju postojati forme za unos, pregledavanje, promjenu i brisanje podataka iz svih tablica iz baze podataka 11.4. elementi na formama trebaju biti na hrvatskom jeziku 11.5. svugdje gdje to treba, forme trebaju biti definirane kao master-detail 11.6. svugdje gdje imate vanjski ključ treba biti definiran lookup, tj. dinamička lista ili popup prozor u Oracle Apex-u, te ako ima smisla za vaš slučaj, definirajte i neke statičke liste 11.7. aplikacija treba sadržavati barem tri izvještaja (slično onima što smo prolazili na vježbama) koji čitaju iz više tablica 11.8. trebate napraviti i barem 3 RESTful web servisa gdje su resursi tablica ili skup tablica iz vaše baze podataka 11.9. u aplikaciji trebate dodati i barem dva grafikona (Chart ili Map Chart) 12. Na kraju rada napisati zaključak |
Predaje se kao kompletirana dokumentacija na ELF. | Pet radnih dana prije ispitnog roka predati na sustav za e-učenje | |
Provjera teoretskog znanja 1.dio | 25 | 12 | Provjera teoretskog znanja 1.dio. | 12 | Student koji je nije prikupio minimalan broj bodova ide na ispit u redovnom roku, pod uvjetom da ima potpis i da je skupio minimalni broj bodova za projekt. | Tijekom 15.tjedna u sklopu druge provjere. |
Provjera teoretskog znanja 2.dio | 30 | 15 | Provjera teoretskog znanja 2.dio | 15 | Student koji je nije prikupio minimalan broj bodova ide na ispit u redovnom roku, pod uvjetom da ima potpis i da je skupio minimalni broj bodova za projekt. | Na redovnom ispitnom roku. |
Izvanredni studenti imaju na raspolaganju dva modela polaganja ispita. O odabiru modela polaganja ispita izvanredni studenti moraju izvijestiti predmetne nastavnike na konzultacijama unutar prva tri tjedna nastave. Izvanredni studenti koji ne odaberu način praćenja do zadanog roka, moraju ponovno upisati kolegij.
Model IZV1:
Izvanredni student može odabrati isti način praćenja kao i redoviti studenti, čime prihvaća isti skup obveza (prisustvovanje, prezentacije, predaja projektne dokumentacije i provjera teoretskog znanja) i prava (mogućnost polaganja na roku za kontinuirano praćenje).
Napomene:
· Izvanredni student može dobiti ocjenu na kraju nastave ako je po svakom kriteriju ostvario barem minimalni broj bodova.
Izvanredni student koji ne prikupi minimalan broj bodova po svakom kriteriju, polaže predmet na redovnom roku.
Pravo na pristup ispitnom roku imaju studenti s pozitivno ocijenjenom projektnom dokumentacijom. Ocjenjivanje se obavlja preko ELF sustava i zato projektna dokumentacija treba biti predana na sustav za e-učenje najkasnije pet radnih dana prije ispitnog roka.
Model IZV2:
Izvanredni student je obavezan doći na barem dva termina konzultacija. Na prve konzultacije je potrebno doći u roku od 21 dan (3 tjedna) od početka nastave i dogovoriti predmet projekta s predmetnim nastavnikom. Nakon dogovora, student pristupa razradi projekta i izradi projektne dokumentacije. Opseg i obavezni dijelovi projektne dokumentacije su isti kao i za redovne studente. Tijekom izrade projekta student može doći na konzultacije.
Pravo na pristup ispitnom roku imaju studenti s pozitivno ocijenjenom projektnom dokumentacijom. Ocjenjivanje se obavlja preko ELF sustava i zato projektna dokumentacija treba biti predana na sustav za e-učenje najkasnije pet radnih dana prije ispitnog roka.
Bez projekta koji je provjeren i pozitivno ocijenjen od strane predmetnog nastavnika, student ne može pristupiti ispitu. Ovaj model nema elemente praćenja rada studenta, nego samo minimalne uvjete koje je student dužan ispuniti kako bi se pripremio i pristupio usmenom dijelu ispita: dolazak na uvodno predavanje i barem jedne konzultacije, izrađen rad u dogovoru s predmetnim nastavnikom.