Organizational Communications
Katedra za organizaciju
Cilj predmeta
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Seminar – prisustvovanje nastavi | 1 |
Referati, on-line tečaj itd. (dodatno) | 1 |
Prezentacija | 6 |
Kolokvij (2x45) | 90 |
Esej | 2 |
Aktivnost na nastavi | 0 |
Dodatno: referati, on-line aktivnosti | 0 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 45 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 100.0 | 45 | + | |||||||||||||||||||
Esej | + | 50.0 | 50.0 | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na predavanjima | 1 | 0 | Na svakom predavanju studenti se potpisuju. Povremeno se provodi kontrola usmenim prozivanjem | 7 izostanka | Studenti s više od 7 izostanaka gube mogućnost upisa ocjene na temelju kontinuiranog praćenja. Dodatni referat – po dvije stranice teksta za svaki izgubljeni blok sat predavanja. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja, tj. najkasnije u 3. međuispitnom razdoblju. | Posljednji tjedan nastave (15. tjedan) |
Prisustvovanje na seminarima | 1 | 0 | Na svim seminarima provjerava se prisustvovanje na osnovu lista s potpisima studenata. Dozvoljena su 3 izostanka. | 3 izostanka | Studenti s više od 3 izostanka gube mogućnost upisa ocjene na temelju kontinuiranog praćenja. Dodatni referat – po dvije stranice teksta za svaki izgubljeni blok sat seminara. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja. | Posljednji tjedan nastave (15. tjedan) |
Aktivnost na nastavi (seminarima i predavanjima). | 0 | 0 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na seminarima, aktivno sudjelovati u radu malih grupa/timova i biti aktivni u vježbama u učionici te prilikom izrade on-line sadržaja. Posebna aktivnost u diskusijama na predavanju također se boduje. | |||
Prezentacija | 6 | 1 | Student izrađuje prezentaciju (teorijskog ili praktičnog sadržaja, kao i na temelju intervjua) u timu od 4-5 članova. Svaki student izvodi svoju prezentaciju koju je kreirao prema uputama u sustavu Moodle. Korištenje tuđeg rješenja je zabranjeno. | Ukoliko prezentacija nije održana | Iznimno se i samo u posebno opravdanim slučajevima prihvaća naknadno predana prezentacija. Javiti se nastavniku prije završetka nastave na seminarima. | Posljednji tjedan nastave (15. tjedan) |
1. kolokvij | 45 | 0 | Po 8 pitanja otvorenog tipa (nabrojite i opišite, definirajte i sl.). Prepisivanje je zabranjeno. Minimalno treba postići 20 bodova. | |||
2. kolokvij | 45 | 0 | Po 8 pitanja otvorenog tipa (nabrojite i opišite, definirajte i sl.). Prepisivanje je zabranjeno. Minimalno treba postići 20 bodova. | |||
Esej | 2 | 0 | Temu studenti dobivaju na nastavnom satu, neposredno prije početka pisanja eseja; tema je vezana uz sadržaje koje su im objavljeni na početku nastave u semestru. Boduje se poznavanje teorijskih sadržaja i kritičko promišljanje zadane teme, tj. analiza pozitivnih i negativnih aspekata određenih pojava i procesa u komuniciranju u organizaciji, kao i prikaz vlastitih iskustava i promišljanja. | |||
Dodatno: referati, on-line aktivnosti | 0 | Student piše referat na temu koju je sam odabrao (upute se nalaze u sustavu Moodle). Studenti obavljaju različite on-line aktivnosti vezane uz Web 2.0 alate. |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Seminar – prisustvovanje nastavi | 1 |
Referati, on-line tečaj itd. (dodatno) | 1 |
Prezentacija | 6 |
Kolokvij (2x45) | 90 |
Esej | 2 |
Aktivnost na nastavi | 0 |
Dodatno: referati, on-line aktivnosti | 0 |
ZBROJ | 100 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Seminari kojima student dokazuje kompetencije iz odabranih područja | 8 |
Kolokviji (2x45) ili pismeni ispit | 90 |
Redoviti dolasci na konzultacije | 2 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 45 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 100.0 | 45 | + | |||||||||||||||||||
Esej | + | 50.0 | 50.0 | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Seminari kojima student dokazuje kompetencije iz odabranih područja | 8 | 3 | Na prvim konzultacijama na početku semestra studenti dogovaraju teme za seminarske radove i rokove za njihovu predaju. | 3 | Seminarski radovi iz 2 teme (2x4 boda) prema uputi u sustavu Moodle. | Usmeni ispit. |
1. kolokvij | 45 | 0 | Po 8 pitanja otvorenog tipa (nabrojite i opišite, definirajte i sl.). Prepisivanje je zabranjeno. | Umjesto kolokvija moguće je pristupiti ispitu u redovitim ispitnim rokovima. | ||
2. kolokvij | 45 | 0 | Po 8 pitanja otvorenog tipa (nabrojite i opišite, definirajte i sl.). Prepisivanje je zabranjeno. | Umjesto kolokvija moguće je pristupiti ispitu u redovitim ispitnim rokovima. | ||
Redoviti dolasci na konzultacije | 2 | 1 | Izvanredni studenti obvezni su doći na konzultacije na početku semestra, kao i u još jednom prethodno dogovorenom terminu sredinom i na kraju semestra. |