Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
NN
4. semestar
Osnovne informacijemdi-information-variantIzvođači nastavemdi-account-groupNastavni plan i programmdi-clipboard-text-outlineModel praćenjamdi-human-male-boardIspitni rokovimdi-clipboard-check-outlineRasporedmdi-calendar-clockKonzultacijemdi-account-voice
Cilj je Tjelesne i zdravstvene kulture u visokom obrazovanju: • učenje novih konvencionalnih motoričkih znanja • usavršavanje temeljnih teorijskih i praktičnih kinezioloških znanja • osposobljavanje studenata za individualno tjelesno vježbanje • promicanje sportske kulture i drugo
Osnovni programi Sadržaj osnovnog programa određen je na osnovi sljedećih kriterija: interesa i motiva studenata za pojedine sadržaje, zdravstvenom statusu studenata, razini usvojenosti motoričkih informacija, spolu, utilitarnim vrijednostima pojedinih sadržaja u svakodnevnom životu, materijalnim i kadrovskim uvjetima Fakulteta. Programski sadržaji osnovnog programa provodi se u sljedećim kineziološkim aktivnostima: plivanje, košarka, nogomet, odbojka, osnovne kineziološke transformacije I. (rad u teretani), osnovne kineziološke transformacije II. (aerobik), stolni tenis, badminton, plesovi (narodni i društveni), nastava tjelesne i zdravstvene kulture za studente s posebnim potrebama
Izborni programi Sadržaji izbornog programa provodit će se s obzirom na interese studenata, uvjete rada, materijalne i kadrovske uvjete. Namijenjeni su studentima preddiplomskog studija koji pokazuju poseban interes i imaju primjerene sposobnosti za uspjeh u pojedinoj kineziološkoj aktivnosti. Cilj posebnih programa je stjecanje i usavršavanje prethodno stečenih teorijskih i praktičnih motoričkih znanja u svrhu razvoja sposobnosti i vještina za pravilno izvođenje. Za organizaciju i realizaciju izbornih programa zadužena je Sportska udruge Fakulteta organizacije i informatike. Tu spadaju orijentacija i planinarenje, mačevanje, skijanje, sportovi na vodi (jedrenje, jedrenje na dasci, veslanje, kajak, kanu, rafting, ronjenje), tenis, squash, rolanje, bicikliranje, klizanje, kuglanje, paintball i sl.
Programi za studente s posebnim potrebama Program nastave tjelesne i zdravstvene kulture za studente s posebnim potrebama ima višestruku odgojnoobrazovnu, rehabilitacijsku, utilitarnu i psihosocijalnu vrijednost. Posebni programi tjelesne i zdravstvene kulture za studente prve i druge godine studija izrađuju se prema zdravstvenom stanju i utvrđenoj dijagnozi svakog studenta. Temeljem uvida u medicinsku dokumentaciju liječnik može studenta/icu u akademskoj godini osloboditi od nastave tjelesne i zdravstvene kulture na više načina i to prema vremenu trajanja i intezitetu programa: trajno ili privremeno, djelomično ili potpuno
Sadržaj seminara/vježbi
Ishodi učenja kolegija
Pozitivan utjecaj na: • Antropološka obilježja studenata (antropometrijske karakteristike, motoričke i funkcionalne sposobnosti) • Konativne osobine • Kognitivne sposobnosti
Primjena stečenih znanja i vještina u svakodnevnom životu i urgentnim situacijama.
Stečena znanja znati kontinuirano primjenjivati u cilju razvoja i održavanja zdravlja.
Ishodi učenja programa
Identificirati i analizirati bitne interne i vanjske čimbenike koji utječu na odabir poslovnih prilika te na efikasnost poslovanja određenog poslovnog subjekta na domaćem i međunarodnom tržištu
Vrednovati rezultata poslovanja i interpretirati pokazatelje uspješnosti za potrebe upravljanja i donošenja poslovnih odluka
Primijeniti koncepte poduzetništva i poduzetnog djelovanja kako unutar postojećih poslovnih subjekata tako i u okviru pokretanja vlastitih poduzetničkih poduhvata
Predložiti i primijeniti metode komuniciranja s klijentima, korisnicima i kolegama usmenim i pismenim putem primjenom odgovarajuće terminologije, uključujući i sposobnost komunikacije o struci na stranom jeziku
Odabrati i koristiti informacijsko komunikacijske tehnologije u djelovanju poslovnih sustava
Odabrati odgovarajuću organizacijsku arhitekturu na razinama odlučivanja, upravljanja i izvođenja u organizacijama privatnog i javnog sektora primjenom Informacijsko komunikacijske tehnologije
Upravljati životnim ciklusom proizvoda, usluga, kao i životnim ciklusom razvoja informacijskog sustava
Predložiti i primijeniti temeljne metode razvoja informacijskih sustava u području modeliranja i izgradnje jednostavnih programskih rješenja
Predložiti i primijeniti metode razvoja programske potpore za jednostavne organizacijske procese na razini izvođenja
Izraditi i održavati dokumentaciju potrebnu za instalaciju, konfiguraciju, prilagodbu, administraciju i zaštitu informacijskih sustava
Razumjeti ulogu i održavati operacijski sustav te mrežnu i podatkovnu infrastrukturu
Odabrati i primijeniti metode iz područja programiranja, podatkovnih tehnologija i modeliranja podataka i procesa u problemskim domenama
Razumjeti i primijeniti odabranih matematičkih tema iz logike, relacija, linearne algrebre i statistike koje su temelj za usvajanje informatičkih i ekonomskih znanja
Odabrati i primijeniti odabrane tehnike zaštite informacijskih sustava uz poznavanje zakonskih i normativnih okvira za informacijsku i računalnu sigurnost
Planirati i podržati uvođenje novih informacijskih tehnologija za potporu organizacijskim procesima
Primijeniti odgovarajuće metode i alate za potporu u obradi, interpretaciji i vizualizaciji podataka za potporu u donošenju odluka
Primijeniti vještine učenja (uključujući i e-učenje) i planiranja potrebnih za cjeloživotno učenje, nastavak obrazovanja na diplomskom studiju te razvoj karijere u struci
Osnovna literatura
Dopunska literatura
Milanović, D. (ur.) (1997). Priručnik za sportske trenere. Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu.
Kondicijska priprema sportaša, Zbornici radova, Kineziološki fakultet sveučilišta u Zagrebu i Zagrebački športski savez, Zagreb, 2003.-2015.
Mišigoj-Duraković M. i sur. (1999).Tjelesno vježbanje i zdravlje. (Udžbenik )Ur. M.Mišigoj- Duraković. Grafos, Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb.
Colwin C. M. (1998). Plivanje. Gopal d.o.o. Zagreb
Volčanšek, B. (1996). Sportsko plivanje. (Udžbenik) Fakultet za fizičku kulturu, Zagreb.
Volčanšek, B. (2002). Bit plivanja. (Udžbenik) Kineziološki fakultet, Zagreb.
Janković V., Marelić N. (1995). Odbojka, Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu.
Janković V., Marelić N. (2003). Odbojka za sve. Zagreb. Autorska naklada
Službena pravila odbojke. Hrvatski odbojkaški savez, Zagreb, 2004.
Rađenović, O. i sur. (2008). Alpsko skijanje. Zagreb: Hrvatski zbor učitelja i trenera skijanja, Znanje.
Poljak (1996). Hrvatske planine - planinarsko turistički vodič, Golden marketing
Sertić H. (2004). Osnove borilačkih sportova, Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
Šnajder V. (1995). Od starta do cilja, Školske novine, Zagreb
Šnajder V. (1997). Hodanje i trčanje u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi, Fakultet za fizičku kulturu u Zagrebu.
Brundle, F. (1988). Badminton. Hrvatski badmintonski savez.
Slični kolegiji
Redoviti studentiIzvanredni studenti
U kalendaru ispod se nalaze konzultacije predmetnih nastavnika, no za detalje o konzultacijama možete provjeriti na profilu pojedinog predmetnog nastavnika.