Sadržaj se učitava...
mdi-home Početna mdi-account-multiple Djelatnici mdi-script Studiji mdi-layers Katedre mdi-calendar-clock Raspored sati FOI Nastava search apps mdi-login
Tjelesna i zdravstvena kultura 4
Physical Education 4
2021/2022
0 ECTSa
Primjena informacijske tehnologije u poslovanju 1.2 (PITUP)
Studijski centar Varaždin (PITUP 1.2)
Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
NN
4. semestar
Osnovne informacijemdi-information-variant Izvođači nastavemdi-account-group Nastavni plan i programmdi-clipboard-text-outline Model praćenjamdi-human-male-board Ispitni rokovimdi-clipboard-check-outline Rasporedmdi-calendar-clock Konzultacijemdi-account-voice
Izvođenje kolegija
Studij Studijski program Semestar Obavezan
Primjena informacijske tehnologije u poslovanju 1.2 (PITUP) 4 obavezan
Cilj kolegija
Cilj je Tjelesne i zdravstvene kulture u visokom obrazovanju: • učenje novih konvencionalnih motoričkih znanja • usavršavanje temeljnih teorijskih i praktičnih kinezioloških znanja • osposobljavanje studenata za individualno tjelesno vježbanje • promicanje sportske kulture i drugo
Preduvjeti
Kolegij nema definirane preduvjete
Norma kolegija
Vježbe tjelesnog odgoja
30 sati
Nastavnik Uloga na kolegiju Oblik nastave Tjedana Sati Grupa
Vučić Damir Nositelj Vježbe tjelesnog odgoja 15 2 1
Večerić Emerik Vanjski suradnik
Gadžić Ivan Demonstrator
Mamić Rafael Demonstrator
Peharda Anja Demonstrator
Kovač Marta Demonstrator
Sadržaj predavanja
  • Osnovni programi
    Sadržaj osnovnog programa određen je na osnovi sljedećih kriterija: interesa i motiva studenata za pojedine sadržaje, zdravstvenom statusu studenata, razini usvojenosti motoričkih informacija, spolu, utilitarnim vrijednostima pojedinih sadržaja u svakodnevnom životu, materijalnim i kadrovskim uvjetima Fakulteta. Programski sadržaji osnovnog programa provodi se u sljedećim kineziološkim aktivnostima: plivanje, košarka, nogomet, odbojka, osnovne kineziološke transformacije I. (rad u teretani), osnovne kineziološke transformacije II. (aerobik), stolni tenis, badminton, plesovi (narodni i društveni), nastava tjelesne i zdravstvene kulture za studente s posebnim potrebama
  • Izborni programi
    Sadržaji izbornog programa provodit će se s obzirom na interese studenata, uvjete rada, materijalne i kadrovske uvjete. Namijenjeni su studentima preddiplomskog studija koji pokazuju poseban interes i imaju primjerene sposobnosti za uspjeh u pojedinoj kineziološkoj aktivnosti. Cilj posebnih programa je stjecanje i usavršavanje prethodno stečenih teorijskih i praktičnih motoričkih znanja u svrhu razvoja sposobnosti i vještina za pravilno izvođenje. Za organizaciju i realizaciju izbornih programa zadužena je Sportska udruge Fakulteta organizacije i informatike. Tu spadaju orijentacija i planinarenje, mačevanje, skijanje, sportovi na vodi (jedrenje, jedrenje na dasci, veslanje, kajak, kanu, rafting, ronjenje), tenis, squash, rolanje, bicikliranje, klizanje, kuglanje, paintball i sl.
  • Programi za studente s posebnim potrebama
    Program nastave tjelesne i zdravstvene kulture za studente s posebnim potrebama ima višestruku odgojnoobrazovnu, rehabilitacijsku, utilitarnu i psihosocijalnu vrijednost. Posebni programi tjelesne i zdravstvene kulture za studente prve i druge godine studija izrađuju se prema zdravstvenom stanju i utvrđenoj dijagnozi svakog studenta. Temeljem uvida u medicinsku dokumentaciju liječnik može studenta/icu u akademskoj godini osloboditi od nastave tjelesne i zdravstvene kulture na više načina i to prema vremenu trajanja i intezitetu programa: trajno ili privremeno, djelomično ili potpuno
Sadržaj seminara/vježbi
Ishodi učenja kolegija
  • Pozitivan utjecaj na: • Antropološka obilježja studenata (antropometrijske karakteristike, motoričke i funkcionalne sposobnosti) • Konativne osobine • Kognitivne sposobnosti
  • Primjena stečenih znanja i vještina u svakodnevnom životu i urgentnim situacijama.
  • Stečena znanja znati kontinuirano primjenjivati u cilju razvoja i održavanja zdravlja.
Ishodi učenja programa
  • Identificirati i analizirati bitne interne i vanjske čimbenike koji utječu na odabir poslovnih prilika te na efikasnost poslovanja određenog poslovnog subjekta na domaćem i međunarodnom tržištu
  • Vrednovati rezultata poslovanja i interpretirati pokazatelje uspješnosti za potrebe upravljanja i donošenja poslovnih odluka
  • Primijeniti koncepte poduzetništva i poduzetnog djelovanja kako unutar postojećih poslovnih subjekata tako i u okviru pokretanja vlastitih poduzetničkih poduhvata
  • Predložiti i primijeniti metode komuniciranja s klijentima, korisnicima i kolegama usmenim i pismenim putem primjenom odgovarajuće terminologije, uključujući i sposobnost komunikacije o struci na stranom jeziku
  • Odabrati i koristiti informacijsko komunikacijske tehnologije u djelovanju poslovnih sustava
  • Odabrati odgovarajuću organizacijsku arhitekturu na razinama odlučivanja, upravljanja i izvođenja u organizacijama privatnog i javnog sektora primjenom Informacijsko komunikacijske tehnologije
  • Upravljati životnim ciklusom proizvoda, usluga, kao i životnim ciklusom razvoja informacijskog sustava
  • Predložiti i primijeniti temeljne metode razvoja informacijskih sustava u području modeliranja i izgradnje jednostavnih programskih rješenja
  • Predložiti i primijeniti metode razvoja programske potpore za jednostavne organizacijske procese na razini izvođenja
  • Izraditi i održavati dokumentaciju potrebnu za instalaciju, konfiguraciju, prilagodbu, administraciju i zaštitu informacijskih sustava
  • Razumjeti ulogu i održavati operacijski sustav te mrežnu i podatkovnu infrastrukturu
  • Odabrati i primijeniti metode iz područja programiranja, podatkovnih tehnologija i modeliranja podataka i procesa u problemskim domenama
  • Razumjeti i primijeniti odabranih matematičkih tema iz logike, relacija, linearne algrebre i statistike koje su temelj za usvajanje informatičkih i ekonomskih znanja
  • Odabrati i primijeniti odabrane tehnike zaštite informacijskih sustava uz poznavanje zakonskih i normativnih okvira za informacijsku i računalnu sigurnost
  • Planirati i podržati uvođenje novih informacijskih tehnologija za potporu organizacijskim procesima
  • Primijeniti odgovarajuće metode i alate za potporu u obradi, interpretaciji i vizualizaciji podataka za potporu u donošenju odluka
  • Primijeniti vještine učenja (uključujući i e-učenje) i planiranja potrebnih za cjeloživotno učenje, nastavak obrazovanja na diplomskom studiju te razvoj karijere u struci
Osnovna literatura
Dopunska literatura
  • Milanović, D. (ur.) (1997). Priručnik za sportske trenere. Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu.
  • Kondicijska priprema sportaša, Zbornici radova, Kineziološki fakultet sveučilišta u Zagrebu i Zagrebački športski savez, Zagreb, 2003.-2015.
  • Mišigoj-Duraković M. i sur. (1999).Tjelesno vježbanje i zdravlje. (Udžbenik )Ur. M.Mišigoj- Duraković. Grafos, Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb.
  • Colwin C. M. (1998). Plivanje. Gopal d.o.o. Zagreb
  • Volčanšek, B. (1996). Sportsko plivanje. (Udžbenik) Fakultet za fizičku kulturu, Zagreb.
  • Volčanšek, B. (2002). Bit plivanja. (Udžbenik) Kineziološki fakultet, Zagreb.
  • Janković V., Marelić N. (1995). Odbojka, Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu.
  • Janković V., Marelić N. (2003). Odbojka za sve. Zagreb. Autorska naklada
  • Službena pravila odbojke. Hrvatski odbojkaški savez, Zagreb, 2004.
  • Rađenović, O. i sur. (2008). Alpsko skijanje. Zagreb: Hrvatski zbor učitelja i trenera skijanja, Znanje.
  • Poljak (1996). Hrvatske planine - planinarsko turistički vodič, Golden marketing
  • Sertić H. (2004). Osnove borilačkih sportova, Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
  • Šnajder V. (1995). Od starta do cilja, Školske novine, Zagreb
  • Šnajder V. (1997). Hodanje i trčanje u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi, Fakultet za fizičku kulturu u Zagrebu.
  • Brundle, F. (1988). Badminton. Hrvatski badmintonski savez.
Slični kolegiji
Redoviti studenti Izvanredni studenti
U kalendaru ispod se nalaze konzultacije predmetnih nastavnika, no za detalje o konzultacijama možete provjeriti na profilu pojedinog predmetnog nastavnika.
2024 © Fakultet organizacije i informatike, Centar za razvoj programskih proizvoda