Sadržaj se učitava...
mdi-home Početna mdi-account-multiple Djelatnici mdi-script Studiji mdi-layers Katedre mdi-calendar-clock Raspored sati FOI Nastava search apps mdi-login
Tjelesna i zdravstvena kultura 3
Physical Education 3
2021/2022
0 ECTSa
Informacijski i poslovni sustavi 1.1 (PDS)
Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
OP
3. semestar
Osnovne informacijemdi-information-variant Izvođači nastavemdi-account-group Nastavni plan i programmdi-clipboard-text-outline Model praćenjamdi-human-male-board Ispitni rokovimdi-clipboard-check-outline Rasporedmdi-calendar-clock Konzultacijemdi-account-voice
Izvođenje kolegija
Studij Studijski program Semestar Obavezan
Informacijski i poslovni sustavi 1.1 (PDS) Poslovni sustavi 3 obavezan
Informacijski i poslovni sustavi 1.1 (PDS) Informacijski sustavi 3 obavezan
Cilj kolegija
učenje novih konvencionalnih motoričkih znanja, usavršavanje temeljnih teorijskih i praktičnih kinezioloških znanja, osposobljavanje studenata za individualno tjelesno vježbanje, promicanje sportske kulture i drugo
Preduvjeti
Kolegij nema definirane preduvjete
Norma kolegija
Vježbe tjelesnog odgoja
30 sati
Nastavnik Uloga na kolegiju Oblik nastave Tjedana Sati Grupa
Vučić Damir Nositelj
Sadržaj predavanja
  • Osnovni program
    Sadržaj osnovnog programa određen je na osnovi sljedećih kriterija: interesa i motiva studenata za pojedine sadržaje, stvenom statusu studenata, nivou usvojenosti motoričkih informacija, spolu, utilitarnim vrijednostima pojedinih sadržaja u svakodnevnom životu, materijalnim i kadrovskim uvjetima Fakulteta Programski sadržaji osnovnog programa provodi se u sljedećim kineziološkim aktivnostima: 1. mali nogomet 2. košarka 3. plivanje 4. osnove borilačkih sportova 5. osnovne kineziološke transformacije I (rad u teretani) 6. osnovne kineziološke transformacije II (aerobika/fitness) 7. nastava tjelesne i zdravstvene kulture za studente s posebnim potrebama
  • Posebni program
    Posebni programi su namjenjeni studentima preddiplomskog studija koji pokazuju poseban interes i imaju primjerene psihosomatske sposobnosti za uspjeh u pojedinoj kineziološkoj aktivnosti. Cilj posebnih programa je stjecanje novih naprednih konvencionalnih znanja te usavršavanje prethodno stečenih teorijskih i praktičnih motoričkih znanja u svrhu razvoja sposobnosti i vještina za pravilno izvođenje. Posebni programi se izvode u sklopu Sportske udruge FOI.
  • Programi za studente s posebnim potrebama
    Program nastave tjelesne i zdravstvene kulture za studente s posebnim potrebama ima višestruku odgojno-obrazovnu, rehabilitacijsku, utilitarnu i psihosocijalnu vrijednost. Posebni programi tjelesne i zdravstvene kulture za studente prve i druge godine studija izrađuju se prema zdravstvenom stanju i utvrđenoj dijagnozi svakog studenta. Temeljem uvida u medicinsku dokumentaciju liječnik može studenta/icu u akademskoj godini osloboditi od nastave tjelesne i zdravstvene kulture na više načina i to prema vremenu trajanja i intezitetu programa: trajno ili privremeno, djelomično ili potpuno
  • Izborni programi za studente viših godina studija
    Sadržaji izbornog programa provodit će se s obzirom na interese studenata, uvjete rada, materijalne i kadrovske uvjete: 1. tenis 2. stolni tenis 3. borilački sportovi 4. skijanje 5. vaterpolo 6. sportovi na vodi (jedrenje, jedrenje na dasci, veslanje, kajak, kanu, rafting ronjenje) 7. orijentacija i planinarenje 8. te sve sportske aktivnosti vezane uz rad Sportske udruge Fakulteta
Sadržaj seminara/vježbi
  • Nogomet
    Nogometna pravila, pravila malog nogometa. Utjecaj treniranja nogometa na razvoj sposobnosti i osobina igrača i obratno. Ponavljanje i usavršavanje elemenata tehnike i taktike (osnovno kretanje igrača bez lopte, elementi tehnike s loptom, taktika u napadu i taktika u obrani, uigravanje momčadi s obzirom na strukturu igre - napad-obrana). Sustavi igre, ekipna i individualna taktika. Igra na dva gola u odgovarajućem načinu sustava igre u fazi napada i fazi obrane. Mali nogomet, modificirani način malog nogometa u otvorenim i zatvorenim prostorima. Vođenje momčadi, suđenje utakmice.
  • Košarka
    Pravila košarke. Osnovni model igre. Ponavljanje i učenje osnovnih elemenata tehnike napada (držanje lopte, stav sa i bez lopte, startna kretanja i skokovi, vođenje lopte na mjestu i u kretanju, promjena pravca i brzine kretanja bez lopte i kod vođenja lopte, hvatanje lopte i dodavanje lopte iz mjesta i u kretanju, ubacivanje lopte u koš iz mjesta, u kretanju i iz skoka) i obrane (stavovi u obrani, kretanje u stavu i kombinirana kretanja, skokovi, oduzimanje i izbijanje lopte, sprečavanje ubacivanja).
  • Fitness
    Teorijsko-praktična znanja o podjeli i ciljevima fitness programa: grupni fitness programi (aerobni programi, programi za razvoj snage i mišične izdržljivosti ili programi s opterećenjem, programi za razvoj fleksibilnosti) vježbe sa i bez opterećenja, cardiofitnes programi te ostale fitness programe s obzirom na prethodno utvrđeni interes studenata. Stjecanje informacija o pravilnosti izvođenja pojedinih vježbi, doziranju intenziteta i volumena opterećenja, planiranju u provedbi individualnih programa vježbanja izvan nastave i u slobodno vrijeme.
  • Plivanje
    Provjera znanja plivanja. Učenje i usavršavanje tehnika plivanja (kraul, leđno, prsno i delfin), učenja skokova na glavu, te plivačkih sportskih tehnika sa startom i okretom. Metode vježbanja kao osnova za razvoj funkcionalnih i motoričkih sposobnosti.
  • Borilački sportovi
    Povijest borilačkih sportova (judo, samoobrana i karate). Pravila borbe u tim sportovima. Učenje tehničkih elemenata: stavovi, kretanje, hvatovi, padovi, bacanja, poluge, gušenja, udarci, zahvati držanja, udarci i blokade. Poučavanje osnova samoobrane.
Ishodi učenja kolegija
Ishodi učenja programa
  • razumjeti stanje i trendove razvoja suvremenih informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT), razumjeti njihov utjecaj na pojedinca, organizaciju i društvo te procijeniti njihovu primjenjivost u zadanom kontekstu
  • razumjeti i primijeniti ključne aspekte informacijske tehnologije (programiranje, algoritmi, strukture podataka, baze podataka i znanja
  • razumjeti i primijeniti suvremene tehničke koncepte i prakse u informacijskim tehnologijama (arhitektura računala, operacijski sustavi, mreže računala)
  • razumjeti i primijeniti matematičke metode, modele i tehnike primjerene rješavanju problema iz područja informacijskih i poslovnih sustava
  • razumjeti bitne čimbenike koji utječu na poslovanje organizacije i pojedinaca te primijeniti osnovne metode i koncepte planiranja, upravljanja i obračuna poslovanja
  • analizirati stanje, identificirati prilike i definirati probleme s kojima se susreću organizacije i pojedinci u primjeni ICT, te formulirati rješenja uz primjenu ICT
  • razumjeti osnovna vertikalna područja primjene ICT (industrija, zdravstvo, promet, turizam, država i sl.), te horizontalne aplikacije (uredski sustavi, DSS, CRM, ERP, DMS i sl.)
  • razumjeti i primijeniti suvremene metodološke pristupe razvoja organizacijskih i informacijskih sustava, te oblikovanja organizacije i organizacijske strukture
  • razumjeti suvremene organizacijske koncepte i upravljati organizacijskom kulturom
  • modelirati poslovne procese i podatke u organizacijama i primijeniti modele u razvoju informacijskih i poslovnih sustava
  • razumjeti i primijeniti metode, tehnike razvoja informacijskih i programskih sustava u suvremenim razvojnim okolinama
  • razumjeti i primijeniti procese, metode i tehnologije upravljanja IT uslugama i resursima te podrške i pružanja različitih vrsta usluga vezanih uz ICT
  • razumjeti i primijeniti etička načela, zakonsku regulativu i norme koje se primjenjuju u struci
  • razumjeti osnovna načela i metode upravljanja organizacijom i uspješno raditi u timu
  • uspješno komunicirati s klijentima, korisnicima i kolegama na verbalan i pisani način uz primjenu odgovarajuće terminologije uključujući i sposobnost komunikacije o struci na stranom jeziku
  • pratiti stručnu literaturu na hrvatskom i stranom jeziku, pripremiti i samostalno održati prezentacije na hrvatskom i stranom jeziku stručnoj i općoj publici, te kritičku evaluaciju prezentirane stručne teme
  • razumjeti i primijeniti vještine učenja potrebne za cjeloživotno učenje i nastavak obrazovanja na diplomskom studiju
  • razumjeti i primijeniti osnovne principe planiranja i razvoja karijere u struci i vlastitih poduzetničkih poduhvata
  • poznavati ključne aspekte informacijske tehnologije
  • identificirati i razumjeti bitne čimbenike koji utječu na poslovanje organizacije i pojedinaca te primijeniti osnovne metode i koncepte planiranja, upravljanja i obračuna poslovanja
  • prepoznati osnovna vertikalna područja primjene ICT (industrija, zdravstvo, promet, turizam, država i sl.), te horizontalne aplikacije (uredski sustavi, DSS, CRM, ERP, DMS i sl.)
  • razumjeti metode, tehnike razvoja informacijskih i programskih sustava u suvremenim razvojnim okolinama
  • razumjeti procese, metode i tehnologije upravljanja IT uslugama i resursima te podrške i pružanja različitih vrsta usluga vezanih uz ICT
  • identificirati ključne podatke i informacije za donošenje racionalnih poslovnih odluka
  • analizirati i vrednovati rezultat poslovanja, te predložiti unapređenje poslovnog sustava.
  • PROBAnje OPISivanja....
Osnovna literatura
  • Marić, J. Rvanje klasičnim načinom, Zagreb, 1985.
  • Sertić, H. Osnove borilačkih sportova, Kineziološki fakultet Zagreb, 2004.
  • Tocigl, I. Košarka, Sveučilište Split, 1984.
Dopunska literatura
  • Živko, R. Povijest sporta. Kineziološki fakultet Zagreb
Slični kolegiji
Redoviti studenti Izvanredni studenti
U kalendaru ispod se nalaze konzultacije predmetnih nastavnika, no za detalje o konzultacijama možete provjeriti na profilu pojedinog predmetnog nastavnika.
2025 © Fakultet organizacije i informatike, Centar za razvoj programskih proizvoda