Osnovne informacijemdi-information-variantIzvođači nastavemdi-account-groupNastavni plan i programmdi-clipboard-text-outlineModel praćenjamdi-human-male-boardIspitni rokovimdi-clipboard-check-outlineRasporedmdi-calendar-clockKonzultacijemdi-account-voice
Ciljevi poslovanja poduzeća. Ciljevi poslovanja poduzeća. Organizacijski oblici poslovanja poduzeća. Ciljevi poduzeća. Zadovoljavajući profit. Vrijednost poduzeća kao temeljni cilj poslovanja. Poslovni vs ekonomski profit.
Evaluacija uspješnosti poslovanja poduzeća. Evaluacija uspješnosti poslovanja poduzeća. Relativni pokazatelji uspješnosti. Analiza poslovanja putem financijskih pokazatelja. Pokazatelji horizontalne i vertikalne analize financijskih izvještaja. Koncept vremenske vrijednosti novca i troškova kapitala u poslovanju. Vrijednosti usmjerena mjerila uspješnosti poslovanja.
Troškovi. Troškovi. Pojam troškova. Eksplicitni i implicitni troškovi poslovanja poduzeća. Ekonomski troškovi. Koncept oportunitetnih troškova. Vrste troškova u poslovanju. Troškovi u kratkom i dugom roku. Dinamički pristup troškovima u dugom roku. Krivulja učenja. Metode razdvajanja i procjene troškova. Razdvajanje troškova kao podloga za donošenje poslovnih odluka i prognozu troškova. Metoda varijatora. Metoda interpolacije. Metoda graničnih troškova. Regresijski modeli troškova. Procjena budućih troškova. Inkrementalna analiza (prijelaz između mikroekonomije i upravljačke ekonomike).
Poslovna politika poduzeća. Poslovna politika poduzeća. Vanjski i unutarnji uvjeti formiranja poslovne politike. Analiza tehnološke , socijalne, demografske i gospodarsko-političke okoline. Metode u razvoju poduzeća. Ekspanzija. Diversifikacija. Integracija. Konverzija. Kontrakcija. Porterove generičke strategije.
Sadržaj seminara/vježbi
Ishodi učenja kolegija
Ishodi učenja programa
Osnovna literatura
Pyndick,R, Rubinfeld, D. MIKROEKONOMIJA, MATE, Zagreb, 2005.
Dominick Salvatore: Managerial economics in a global economy5th ed. Mason : Thomson, 2004.
Dopunska literatura
Ronald Hilton Managerial Accounting, McGraw- Hill Irwin, 2002.
Rappaport, Alfred: Shareholder Value: Ein Handbuch fur Manager und Investoren, 2. Auflage, Stuttgart: Schaefer-Poeschel, 1999.
Slični kolegiji
Redoviti studentiIzvanredni studenti
U kalendaru ispod se nalaze konzultacije predmetnih nastavnika, no za detalje o konzultacijama možete provjeriti na profilu pojedinog predmetnog nastavnika.