Osnovne informacijemdi-information-variantIzvođači nastavemdi-account-groupNastavni plan i programmdi-clipboard-text-outlineModel praćenjamdi-human-male-boardIspitni rokovimdi-clipboard-check-outlineRasporedmdi-calendar-clockKonzultacijemdi-account-voice
Pozicioniranje tvrtke i proizvoda na tržištu. SWOT analiza. Matrice strategijskog položaja. Pozicioniranje tvrtke i proizvoda na tržištu. SWOT analiza. Matrice strategijskog položaja. Izazovi turbulentnog okružja. Analiza okružja i strategijske neizvjesnosti. Tržišna analiza. Analiza konkurencije. Moguće poslovne strategije. Strategija tržišnog vođenja. Strategija zadovoljavajućeg rasta. Strategija troškovne prednosti. Strategija tržišnog položaja. Strategija penetracije te proizvodne i tržišne ekspanzije. Vertikalna integracija. Diverzifikacija. Spajanja i preuzimanja. Gašenje i napuštanje tržišta. Vrednovanje i odabir poslovnih strategija. Definiranje harmonije interesa vlasnika, zaposlenika, menadžmenta i društvene zajednice. Primjena poslovne strategije. Organizacijska struktura. Korporativna kultura. Ljudi. Strategijska kontrola. Uspostavljanje sustava nadzora. Operativna kontrola ili sveobuhvatna kontrola sustava. Kvaliteta i razvoj.
Sadržaj seminara/vježbi
Ishodi učenja kolegija
Ishodi učenja programa
Osnovna literatura
Tipurić D. (ured.): Konkurentska sposobnost poduzeća, Sinergija, Zagreb, 1999.
Weihrich H., Koontz H.: Menadžment, MATE, Zagreb, 1994.
Byars, Rue, Zahra: Strategy in a Changing Environment, Irwin, Chicago, 1996.
Cadbury A.: The Company Chairman, Fitzwilliam Publishing Ltd., Cambridge, 1990.
Slevin, D. P.: The Whole Manager, American Management Association, New York, 1989.
Slični kolegiji
Redoviti studentiIzvanredni studenti
U kalendaru ispod se nalaze konzultacije predmetnih nastavnika, no za detalje o konzultacijama možete provjeriti na profilu pojedinog predmetnog nastavnika.