Sadržaj se učitava...
mdi-home Početna mdi-account-multiple Djelatnici mdi-script Studiji mdi-layers Katedre mdi-calendar-clock Raspored sati FOI Nastava search apps mdi-login
Poslovni engleski jezik 2
Business English 2
2014/2015
4 ECTSa
Ekonomika poduzetništva 1.0 (EP)
Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
NN
4. semestar
Osnovne informacijemdi-information-variant Izvođači nastavemdi-account-group Nastavni plan i programmdi-clipboard-text-outline Model praćenjamdi-human-male-board Ispitni rokovimdi-clipboard-check-outline Rasporedmdi-calendar-clock Konzultacijemdi-account-voice
Izvođenje kolegija
Studij Studijski program Semestar Obavezan
Ekonomika poduzetništva 1.0 (EP) 4 izborni
Cilj kolegija
0
Preduvjeti
Norma kolegija
Predavanja
30 sati
Seminar
15 sati
Nastavnik Uloga na kolegiju Oblik nastave Tjedana Sati Grupa
Kovačić Andreja Nositelj Vježbe iz stranog jezika
Predavanja
15
15
1
2
1
1
Sadržaj predavanja
  • PRIMJENA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE U POSLOVANJU
    PRIMJENA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE U POSLOVANJU. Utjecaj informacijske tehnologije na učinkovitost poduzeća .Poboljšanje komunikacije u poduzeću primjenom novih informacijskih i komunikacijskih tehnologija.
  • INFORMACIJSKI SUSTAVI U PODUZEĆU
    INFORMACIJSKI SUSTAVI U PODUZEĆU. Uloga informacijskog sustava u poslovanju poduzeća. Načela planiranja i izgradnje informacijskog sustava u poduzeću. Informacijski sustavi u malim, srednjim i velikim poduzećima ( sličnosti i razlike).
  • MARKETING I ELEMENTI MARKETINGA
    MARKETING I ELEMENTI MARKETINGA (proizvod, prodaja i distribucija, cijena i promocija). Istraživanje tržišta. Međusobna veza između funkcije prodaje i marketinga. Marketing kao filozofija poslovanja. Organizacija marketinga.
  • OSNOVE KOMUNIKACIJE U PROMOCIJI I MARKETINGU. Upravljanje promocijom. Proces upravljanja promocijom,
    OSNOVE KOMUNIKACIJE U PROMOCIJI I MARKETINGU
  • PRODAJNA KOMUNIKACIJA
    PRODAJNA KOMUNIKACIJA. Priprema prodajne komunikacije. Faze prodajne komunikacije .Informiranje i prezentiranje proizvoda
  • ELEKTRONIČKA KOMUNIKACIJA U ORGANIZACIJI
    ELEKTRONIČKA KOMUNIKACIJA U ORGANIZACIJI. Elektronički uređaji za komunikaciju. Sinkrona i asinkrona komunikacija. Sastanci posredstvom Interneta i sustavi za suradnju.
  • INTERKULTURALNA KOMUNIKACIJA
    INTERKULTURALNA KOMUNIKACIJA. Verbalna i neverbalna komunikacija. Činitelji prikladnosti poslovne verbalne komunikacije. Neverbalne poruke u poslovnom komuniciranju
  • PRIPREMA I DRŽANJE PREZENTACIJE
    PRIPREMA I DRŽANJE PREZENTACIJE. Organizacija pripreme . Načela pripreme sadržaja. Vizualizacija sadržaja. Vrste i načini korištenja prezentacijskih sredstava.
  • PREGOVARANJE, POSLOVNI PREGOVORI
    PREGOVARANJE, POSLOVNI PREGOVORI (od prezentacije firme do ugovora). Priprema pregovora. Pregovaračke strategije. Taktike i tehnike pregovora.
  • ODRŽAVANJE PREDAVANJA
    ODRŽAVANJE PREDAVANJA, vođenje rasprave nakon predavanja i analiza predavanja s jezičnog, retoričkog i stručnog stajališta.
  • ORGANIZACIJA I TIJEK STRUČNIH SKUPOVA NA ENGLESKOM JEZIKU
    ORGANIZACIJA I TIJEK STRUČNIH SKUPOVA NA ENGLESKOM JEZIKU. Osnovni nazivi i pojmovi. organizacijske pripreme , pozivi i obavijesti., prijava za sudjelovanje, tijek sastanka, aktivno sudjelovanje na sastanku.
  • PROCESI PODUČAVANJA I UČENJA NA DALJINU
    PROCESI PODUČAVANJA I UČENJA NA DALJINU. Tehnologije: multimedija, web, mobilne tehnologije, klasične tehnologije.
  • TELEKONFERENCIJA I VIDEOKONFERENCIJA
    TELEKONFERENCIJA I VIDEOKONFERENCIJA kod učenja na daljinu. Prednosti i nedostatci.
  • OSOBITOSTI MORFOLOGIJE I SINTAKSE STRUČNOG JEZIKA
    OSOBITOSTI MORFOLOGIJE I SINTAKSE STRUČNOG JEZIKA. PISANJE SAŽETAKA na engleskom jeziku .Sadržajna analiza izvornog teksta. Gramatičko-semantička analiza sažetka sličnog sadržaja koju su izradili izvorni govornici, .pisanje sažetka, kritička analiza sažetka i skupna dorada predložene verzije. Osnovna načela pisanja sažetka.
  • PISANJE STRUČNIH ČLANAKA I REFERATA NA ENGLESKOM JEZIKU
    PISANJE STRUČNIH ČLANAKA I REFERATA NA ENGLESKOM JEZIKU, gramatičko-leksička i semantička analiza izvornih stranih tekstova s istom ili sličnom temom. Ispisivanje i prikupljanje novijeg stručnog nazivlja . Upotreba kratica i akronima. Tipični frazeološki izrazi. Oblikovanje teksta. Skupno razmatranje pojedine verzije i njeno poboljšanje i dorada.
Sadržaj seminara/vježbi
Ishodi učenja kolegija
Ishodi učenja programa
Osnovna literatura
  • Izbor stručnih tekstova iz publikacija na engleskom jeziku
  • Murphy , R. , : English Grammar in Use , CUP , 1997
Dopunska literatura
  • Sweeney , S. , : English for Business Communication , CUP , 2003
  • Ashley , A. , : Oxford Handbook of Commercial Correspondence , OUP , 2003
  • Powell , M. , : Presenting in English , LTP , 1998
  • Goodale , M. , :Language of Meetings , LTP , 1998
  • Business English Dictionary , Longman , 2000
  • Bujas , Ž. , : Veliki englesko-hrvatski rječnik , Globus , Zagreb , 1999
  • Bujas , Ž. , : Veliki hrvatsko-engleski rječnik , Globus , Zagreb , 1999
Slični kolegiji
Redoviti studenti Izvanredni studenti
U kalendaru ispod se nalaze konzultacije predmetnih nastavnika, no za detalje o konzultacijama možete provjeriti na profilu pojedinog predmetnog nastavnika.
2025 © Fakultet organizacije i informatike, Centar za razvoj programskih proizvoda