Uvod u računalne igre
Introduction to Computer Games
2024/2025
2024/2025
3 ECTSa
Informacijske tehnologije i digitalizacija poslovanja 1.3 (ITDP)
Studijski centar Zabok (ITDP 1.3)
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti
RA
5. semestar
Izvođenje kolegija
Studij | Studijski program | Semestar | Obavezan |
---|---|---|---|
Informacijske tehnologije i digitalizacija poslovanja 1.3 (ITDP) | Razvoj aplikacija | 5 | izborni |
Cilj kolegija
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim metodama i tehnikama izrade računalnih igara. Studenti će kroz povijesni pregled i pregled žanrova računalnih igara dobiti osnovna znanja o konceptima i mehanikama računalnih igara. Naučiti će osnovna načela kako dizajnirati računalne igre i koja je uloga dizajnera igara u procesu razvoja računalnih igara. Kroz praktične primjere upoznat će se s procesom izrade računalnih igara. Cilj je studentima dati osnovno znanje o temeljnim elementima pojedinih žanrova računalnih igara, o mehanikama igranja u 2D i 3D okolini, upravljanju kamerom i specijalnim efektima, animiranju likova i objekata, radom sa zvukom i videom te optimizaciji i prilagodbi računalnih igara za različite platforme.
Norma kolegija
Predavanja
10 sati
Vježbe u praktikumu
20 sati