Cilj kolegija
Komunikacija putem digitalnih komunikacijskih medija (internetskih servisa i mobilnih aplikacija) postaje dominantna u suvremenom obrazovnom i poslovnom okruženju. Kolegij omogućava stjecanje znanja, vještina i specifičnih kompetencija iz različitih područja korištenja digitalnih komunikacijskih medija u poslovnoj i privatnoj komunikaciji na razini pojedinca, grupa ili timova, u poslovnim organizacijama, kao i u masovnoj komunikaciji, te kod uporabe društvenih mreža i mobilnih aplikacija. Također, osigurava potrebna znanja iz komunikologije i psihologije za uspješnije prezentiranje informacija na internetu/webu, kao i za oblikovanje proizvoda i usluga koje se zasnivaju na komunikaciji s korisnicima putem digitalnih komunikacijskih medija. Tijekom praktičnih vježbi iz kolegija studenti upoznaju i svladavaju rad s velikim brojem online/mobilnih komunikacijskih alata i web 2.0 aplikacija poput e-portfolija, društvenih mreža, wiki sustava, bloga, Google Drive alata, online anketa, aplikacija za izradu mentalnih mapa i blok-dijagrama, dizajniranje korisničkih sučenja itd. Poseban naglasak u praktičnim vežbama stavljen je i na poslovnu primjenu novijih alata za razmjenu trenutnih poruka i video pozive/konferencije, alata za kolaboraciju i upravljanje projektima i timovima, alata za pohranu datoteka i njihovo dijeljenje, kao i alata za vizualizaciju ideja i kreativnost u virtualnim timovima. Studenti također razvijaju kompetencije za djelotvorno kreiranje osobnih profila i samoprezentaciju na društvenim mrežama za stručnjake (LinkedIn i XING), potiče ih se na svladavanje oglašavanja na društvenim mrežama, kao i uči kreiranju online prezentacija i infografika.