Upravljanje odnosima s klijentima u digitalnom okruženju
Customer Relationship Management in Digital Environment
2023/2024
2023/2024
4 ECTSa
Informacijski i poslovni sustavi 1.2 (IPS)
Katedra za gospodarstvo
M4
6. semestar
Izvođenje kolegija
Studij | Studijski program | Semestar | Obavezan |
---|---|---|---|
Informacijski i poslovni sustavi 1.2 (IPS) | Analiza i dizajn poslovnih sustava | 6 | izborni |
Informacijski i poslovni sustavi 1.2 (IPS) | Umjetna inteligencija u poslovanju | 6 | izborni |
Informacijski i poslovni sustavi 1.2 (IPS) | Umreženi sustavi i računalne igre | 6 | izborni |
Informacijski i poslovni sustavi 1.2 (IPS) | Razvoj programskih sustava | 6 | izborni |
Cilj kolegija
Ovaj kolegij omogućit će studentima savladavanje teorijskih i praktičnih znanja potrebnih za rad na poslovima koji su u direktnoj vezi sa upravljanjem odnosima s kupcima. Pri tome se teorijski koncepti marketinga i upravljanja odnosima s klijentima nadograđuju s praktičim vještinama upotrebe IKT alata i tehnologija u službi upravljanja odnosima s klijentima. Kolegij omogućuje nadogradnju znanja iz marketinga i elektroničkog poslovanja. Upoznavanje s organizacijskim i poslovnim modelima, kao i tehnologijama i alatima za upravljanje odnosima s kupcima.
Preduvjeti
Kolegij nema definirane preduvjete
Norma kolegija
Predavanja
30 sati
Seminar
15 sati