Dizajnersko razmišljanje u digitalnoj transformaciji
Design Thinking in Digital Transformation
2023/2024
2023/2024
6 ECTSa
Informacijski i poslovni sustavi 1.2 (IPS)
Katedra za organizaciju
M4
5. semestar
Izvođenje kolegija
Studij | Studijski program | Semestar | Obavezan |
---|---|---|---|
Informacijski i poslovni sustavi 1.2 (IPS) | Analiza i dizajn poslovnih sustava | 5 | obavezan |
Cilj kolegija
Cilj predmeta je upoznati studenta sa suvremenim konceptima sustavskog i dizajnerskog razmišljanja s ciljem definiranja složenih poslovnih problema te identifikacije načina njihova rješavanja, strukturiranog procesa inoviranja, te u konačnici odlučivanja o pojednim scenarijima ili varijantama rješenja složenih poslovnih problema u kontekstu digitalne transformacije. Usvajanje znanja o digitalnoj transformaciji, načinu provođenja, trendovima i utjecaju na primjenu tehnloških koncepata u poboljšanju i transformaciji poslovanja s ciljem ostvarenja poslovnih ciljeva odnosno realizaciji poslovnih koncepata. Usvajanje generičkog koncepta sustava, sustavskog razmišljanja i sustavskog pristupa kao metodologije i alata koji omogućuju identifikaciju i analizu, te rješavanje problema složenih i kompleksnih sustava. Usvajanje metode dizajnerskog razmišljanja, engl. „design thinking“, u svrhu strukturiranog, korisnički orijentiranog procesa inoviranja i stvaranja dodane vrijednosti za kupce ili korisnike pobljšanjem procesa ili proizvoda u kontekstu digitalne transformacije. Upoznavanje s procesima odlučivanja u kontekstu digitalne transformacije, te izazovima i problemima koji se pritom javljaju. Studenti će se upoznati i s određenim metodama za odlučivanje te se osposobiti za njihovu primjenu u donošenju odluke u procesu rješavanja problema.
Preduvjeti
Norma kolegija
Predavanja
30 sati
Seminar
30 sati