Uvod u poslovnu analitiku
Introductory Business Analytics
2022/2023
2022/2023
6 ECTSa
Informacijski i poslovni sustavi 1.2 (IPS)
Katedra za kvantitativne metode
M4
5. semestar
Izvođenje kolegija
Studij | Studijski program | Semestar | Obavezan |
---|---|---|---|
Informacijski i poslovni sustavi 1.2 (IPS) | Analiza i dizajn poslovnih sustava | 5 | obavezan |
Cilj kolegija
Uspješne organizacije sve više koriste poslovnu analitiku u svom poslovanju kako bi identificirale nove tržišne mogućnosti, poboljšale poslovanje, usluge i proizvode te time postale konkurentnije na tržištu. Poslovni analitičari su zaduženi da iz „sirovih“ podataka crpe informacije i daju smjernice koje pomažu pri donošenju ispravnih poslovnih odluka, postizanju ciljeva, te ispunjenju misije i vizije organizacije. Stoga oni značajno utječu na politike, poslovne odluke i marketinške strategije organizacije. Cilj je ovog predmeta upoznavanje studenata s osnovama poslovne analitike te primjenom deskriptivne, prediktivne i preskriptivne poslovne analitike u donošenju poslovnih odluka.
Norma kolegija
Predavanja
15 sati
Vježbe u praktikumu
15 sati
Seminar
30 sati