Sadržaj se učitava...
mdi-home Početna mdi-account-multiple Djelatnici mdi-script Studiji mdi-layers Katedre mdi-calendar-clock Raspored sati FOI Nastava search apps mdi-login
Tjelesna i zdravstvena kultura 1
Physical Education 1
2021/2022
0 ECTSa
Informacijski i poslovni sustavi 1.2 (IPS)
Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
ZP
1. semestar
Osnovne informacijemdi-information-variant Izvođači nastavemdi-account-group Nastavni plan i programmdi-clipboard-text-outline Model praćenjamdi-human-male-board Ispitni rokovimdi-clipboard-check-outline Rasporedmdi-calendar-clock Konzultacijemdi-account-voice
Izvođenje kolegija
Studij Studijski program Semestar Obavezan
Informacijski i poslovni sustavi 1.2 (IPS) 1 obavezan
Cilj kolegija
Cilj je Tjelesne i zdravstvene kulture u visokom obrazovanju: • učenje novih konvencionalnih motoričkih znanja • usavršavanje temeljnih teorijskih i praktičnih kinezioloških znanja • osposobljavanje studenata za individualno tjelesno vježbanje • promicanje sportske kulture i drugo
Preduvjeti
Kolegij nema definirane preduvjete
Norma kolegija
Vježbe tjelesnog odgoja
30 sati
Nastavnik Uloga na kolegiju Oblik nastave Tjedana Sati Grupa
Vučić Damir Nositelj Vježbe tjelesnog odgoja 15 2 3
Večerić Emerik Vanjski suradnik
Gadžić Ivan Demonstrator
Mamić Rafael Demonstrator
Kovač Marta Demonstrator
Bebek Luka Demonstrator
Sadržaj predavanja
  • Osnovni programi
    Sadržaj osnovnog programa određen je na osnovi sljedećih kriterija: interesa i motiva studenata za pojedine sadržaje, zdravstvenom statusu studenata, razini usvojenosti motoričkih informacija, spolu, utilitarnim vrijednostima pojedinih sadržaja u svakodnevnom životu, materijalnim i kadrovskim uvjetima Fakulteta. Programski sadržaji osnovnog programa provodi se u sljedećim kineziološkim aktivnostima: 1.1. plivanje, 1.2. košarka, 1.3. nogomet, 1.4 odbojka, 1.5. osnovne kineziološke transformacije I. (rad u teretani), 1.6. osnovne kineziološke transformacije II. (aerobik), 1.7. stolni tenis, 1.8. badminton, 1.9. plesovi (narodni i društveni), 1.10. nastava tjelesne i zdravstvene kulture za studente s posebnim potrebama
  • Izborni programi
    Sadržaji izbornog programa provodit će se s obzirom na interese studenata, uvjete rada, materijalne i kadrovske uvjete. Namijenjeni su studentima preddiplomskog studija koji pokazuju poseban interes i imaju primjerene sposobnosti za uspjeh u pojedinoj kineziološkoj aktivnosti. Cilj posebnih programa je stjecanje i usavršavanje prethodno stečenih teorijskih i praktičnih motoričkih znanja u svrhu razvoja sposobnosti i vještina za pravilno izvođenje. Za organizaciju i realizaciju izbornih programa zadužena je Sportska udruge Fakulteta organizacije i informatike. Tu spadaju: 2.1. orijentacija i planinarenje, 2.2. mačevanje, 2.3. skijanje, 2.4. sportovi na vodi (jedrenje, jedrenje na dasci, veslanje, kajak, kanu, rafting, ronjenje), 2.5. tenis, 2.6. paintball 2.7. rolanje, 2.8. bicikliranje, 2.9. karting, 2.10. klizanje, 2.11. kuglanje, 2.12. bowling i dr.
  • Programi za studente s posebnim potrebama
    Program nastave tjelesne i zdravstvene kulture za studente s posebnim potrebama ima višestruku odgojno-obrazovnu, rehabilitacijsku, utilitarnu i psihosocijalnu vrijednost. Posebni programi tjelesne i zdravstvene kulture za studente prve i druge godine studija izrađuju se prema zdravstvenom stanju i utvrđenoj dijagnozi svakog studenta. Temeljem uvida u medicinsku dokumentaciju liječnik može studenta/icu u akademskoj godini osloboditi od nastave tjelesne i zdravstvene kulture na više načina i to prema vremenu trajanja i intezitetu programa: trajno ili privremeno, djelomično ili potpuno
Sadržaj seminara/vježbi
Ishodi učenja kolegija
  • Pozitivan utjecaj na: • a) Antropološka obilježja studenata (antropometrijske karakteristike, motoričke i funkcionalne sposobnosti) • b) Konativne osobine • c) Kognitivne sposobnosti
  • Primjena stečenih znanja i vještina u svakodnevnom životu i urgentnim situacijama
  • Stečena znanja znati kontinuirano primjenjivati u cilju razvoja i održavanja zdravlja
Ishodi učenja programa
  • razumjeti stanje i trendove razvoja suvremenih informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT), razumjeti njihov utjecaj na pojedinca, organizaciju i društvo te procijeniti njihovu primjenjivost u zadanom kontekstu
  • razumjeti i primijeniti ključne aspekte informacijske tehnologije (programiranje, algoritmi, strukture podataka, baze podataka i znanja
  • razumjeti i primijeniti suvremene tehničke koncepte i prakse u informacijskim tehnologijama (arhitektura računala, operacijski sustavi, mreže računala)
  • razumjeti i primijeniti matematičke metode, modele i tehnike primjerene rješavanju problema iz područja informacijskih i poslovnih sustava
  • razumjeti bitne čimbenike koji utječu na poslovanje organizacije i pojedinaca te primijeniti osnovne metode i koncepte planiranja, upravljanja i obračuna poslovanja
  • analizirati stanje, identificirati prilike i definirati probleme s kojima se susreću organizacije i pojedinci u primjeni ICT, te formulirati rješenja uz primjenu ICT
  • razumjeti osnovna vertikalna područja primjene ICT (industrija, zdravstvo, promet, turizam, država i sl.), te horizontalne aplikacije (uredski sustavi, DSS, CRM, ERP, DMS i sl.)
  • razumjeti i primijeniti suvremene metodološke pristupe razvoja organizacijskih i informacijskih sustava, te oblikovanja organizacije i organizacijske strukture
  • razumjeti suvremene organizacijske koncepte i upravljati organizacijskom kulturom
  • modelirati poslovne procese i podatke u organizacijama i primijeniti modele u razvoju informacijskih i poslovnih sustava
  • razumjeti i primijeniti metode, tehnike razvoja informacijskih i programskih sustava u suvremenim razvojnim okolinama
  • razumjeti i primijeniti procese, metode i tehnologije upravljanja IT uslugama i resursima te podrške i pružanja različitih vrsta usluga vezanih uz ICT
  • razumjeti i primijeniti etička načela, zakonsku regulativu i norme koje se primjenjuju u struci
  • razumjeti osnovna načela i metode upravljanja organizacijom i uspješno raditi u timu
  • uspješno komunicirati s klijentima, korisnicima i kolegama na verbalan i pisani način uz primjenu odgovarajuće terminologije uključujući i sposobnost komunikacije o struci na stranom jeziku
  • pratiti stručnu literaturu na hrvatskom i stranom jeziku, pripremiti i samostalno održati prezentacije na hrvatskom i stranom jeziku stručnoj i općoj publici, te kritičku evaluaciju prezentirane stručne teme
  • razumjeti i primijeniti vještine učenja potrebne za cjeloživotno učenje i nastavak obrazovanja na diplomskom studiju.
  • razumjeti i primijeniti osnovne principe planiranja i razvoja karijere u struci i vlastitih poduzetničkih poduhvata
Osnovna literatura
Dopunska literatura
  • Milanović, D. (ur.) (1997). Priručnik za sportske trenere. Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu.
  • Kondicijska priprema sportaša, Zbornici radova, Kineziološki fakultet sveučilišta u Zagrebu i Zagrebački športski savez, Zagreb, 2003.-2019.
  • Mišigoj-Duraković M. i sur. (1999).Tjelesno vježbanje i zdravlje. (Udžbenik )Ur. M.Mišigoj-Duraković. Grafos, Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb.
  • Janković V., Marelić N. (1995). Odbojka, Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu.
  • Janković V., Marelić N. (2003). Odbojka za sve. Zagreb. Autorska naklada
  • Službena pravila odbojke. Hrvatski odbojkaški savez, Zagreb, 2004.
  • Rađenović, O. i sur. (2008). Alpsko skijanje. Zagreb: Hrvatski zbor učitelja i trenera skijanja, Znanje.
  • Šnajder V. (1995). Od starta do cilja, Školske novine, Zagreb
  • Šnajder V. (1997). Hodanje i trčanje u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi, Fakultet za fizičku kulturu u Zagrebu.
  • Brundle, F. (1988). Badminton. Hrvatski badmintonski savez.
  • Jukić, I., Marković, G. (2005). Kondicijske vježbe s utezima. Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Grafički zavod Hrvatske,Zagreb
Slični kolegiji
Redoviti studenti Izvanredni studenti
U kalendaru ispod se nalaze konzultacije predmetnih nastavnika, no za detalje o konzultacijama možete provjeriti na profilu pojedinog predmetnog nastavnika.
2024 © Fakultet organizacije i informatike, Centar za razvoj programskih proizvoda