Marketinško upravljanje bazama podataka
Database Marketing Management
2021/2022
2021/2022
6 ECTSa
Ekonomika poduzetništva 1.1 (EP-DS)
Katedra za gospodarstvo
NN
1. semestar
Izvođenje kolegija
Studij | Studijski program | Semestar | Obavezan |
---|---|---|---|
Ekonomika poduzetništva 1.1 (EP-DS) | 1 | obavezan |
Cilj kolegija
Pojava i razvoj novih tehnologija i novih medija uvjetuje promjene djelovanja klasičnog marketinga. Masovni pristup tržištu zamjenjuje se individualnim personaliziranim pristupom svakom potrošaču osobno. Personaliziranu komunikaciju omogućavaju baze podataka kupaca/klijenata. Upravljanje postupkom prikupljanja, skladištenja, analize i korištenja baza podataka potencijalnih i sadašnjih kupaca sa svrhom kreiranja modela ponašanja kao podloge odabira kupaca za više oblike komuniciranja personaliziranim marketinškim programima zadatak je marketinga baze podataka. Na ovom će se kolegiju razviti svijest o izravnom marketingu i marketingu baze podataka, te njihovom doprinosu povećanju vrijednosti za kupce i stjecanju konkurentskih prednosti. Studenti će moći shvatiti i primijeniti odgovarajuće koncepte marketinga baze podataka putem raznih primjera iz prakse.
Preduvjeti
Kolegij nema definirane preduvjete
Norma kolegija
Auditorne vježbe
5 sati
Predavanja
30 sati
Seminar
25 sati