Sadržaj se učitava...
mdi-home Početna mdi-account-multiple Djelatnici mdi-script Studiji mdi-layers Katedre mdi-calendar-clock Raspored sati FOI Nastava search apps mdi-login
Upravljanje kvalitetom
Quality Management
2019/2020
4 ECTSa
Ekonomika poduzetništva 1.1 (EP)
Katedra za razvoj informacijskih sustava
NN
5. semestar
Osnovne informacijemdi-information-variant Izvođači nastavemdi-account-group Nastavni plan i programmdi-clipboard-text-outline Model praćenjamdi-human-male-board Ispitni rokovimdi-clipboard-check-outline Rasporedmdi-calendar-clock Konzultacijemdi-account-voice
Izvođenje kolegija
Studij Studijski program Semestar Obavezan
Ekonomika poduzetništva 1.1 (EP) 5 izborni
Cilj kolegija
Cilj kolegija je upoznati studente sa: značajem kvalitete u poslovanju, različitim pristupima uspostavi takvih sustava, normama kvalitete, načinima primjene u praksi, postupcima procjenjivanja kvalitete u nekom konkretnom slučaju te postupcima neprekidnih poboljšavanja kvalitete. Predmet na uravnotežen način spaja teoretske osnove iz ovog područja s praksom i neposrednom primjenom koncepata, metoda, tehnika i alata kvalitete.
Preduvjeti
Kolegij nema definirane preduvjete
Norma kolegija
Predavanja
30 sati
Vježbe u praktikumu
15 sati
Nastavnik Uloga na kolegiju Oblik nastave Tjedana Sati Grupa
Dušak Vesna Nositelj Predavanja 0 0 0
Draganić Melita Nositelj Vježbe u praktikumu
Predavanja
Seminar
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Žajdela Hrustek Nikolina Suradnik Vježbe u praktikumu 0 0 0
Sadržaj predavanja
  • Uvod u teoriju kvalitete
    Uvod u teoriju kvalitete
  • Kontrola kvalitete u poslovnom sustavu-1 dio: pojam kontrole kvalitete; kontrola kvalitete primjenom tradicionalne statistike
    Kontrola kvalitete u poslovnom sustavu-1 dio: pojam kontrole kvalitete; kontrola kvalitete primjenom tradicionalne statistike
  • Kontrola kvalitete u poslovnom sustavu-2.dio: kontrola kvalitete putem kontrolnih karti, regresijske analize, Sigma metode
    Kontrola kvalitete u poslovnom sustavu-2.dio: kontrola kvalitete putem kontrolnih karti, regresijske analize, Sigma metode
  • Razvoj ISO 9001:2008 sustava kvalitete – Načela i Zahtjevi -1.dio
    Razvoj ISO 9001:2008 sustava kvalitete – Načela i Zahtjevi -1.dio
  • Razvoj ISO 9001:2008 sustava kvalitete - Načela i Zahtjevi -2.dio
    Razvoj ISO 9001:2008 sustava kvalitete - Načela i Zahtjevi -2.dio
  • Primjena ISO 9001:2008 sustava kvalitete - Uvod u primjenu
    Primjena ISO 9001:2008 sustava kvalitete - Uvod u primjenu
  • Primjena ISO 9001:2008 sustava kvalitete-Primjeri primjene
    Primjena ISO 9001:2008 sustava kvalitete-Primjeri primjene
  • Procjena (auditi) ISO 9001 sustava kvalitete - 1. dio: metoda i alati za provođenje audita
    Procjena (auditi) ISO 9001 sustava kvalitete - 1. dio: metoda i alati za provođenje audita
  • Procjena (auditi) ISO 9001 sustava kvalitete - 2. dio: primjer provođenja audita
    Procjena (auditi) ISO 9001 sustava kvalitete - 2. dio: primjer provođenja audita
  • Primjena načela kontinuiranih poboljšanja
    Primjena načela kontinuiranih poboljšanja
  • Analiza tvrtke Multiprojekt
    Analiza tvrtke Multiprojekt
  • Planiranje tvrtke Multiprojekt
    Planiranje tvrtke Multiprojekt
  • Sustavi kvalitete i upravljanje ljudskim potencijalima (HRM)
    Sustavi kvalitete i upravljanje ljudskim potencijalima (HRM)
  • Sustavi kvalitete i sigurnost poslovnih informacija
    Sustavi kvalitete i sigurnost poslovnih informacija
  • Sustavi kvalitete i zaštita okoliša
    Sustavi kvalitete i zaštita okoliša
Sadržaj seminara/vježbi
Ishodi učenja kolegija
  • Naučiti, uvoditi i koristiti koncepte i metode upravljanja kvalitetom u poslovnim sustavima
  • Razumjeti razvoj zrelosti kvalitete : kontrolu kvalitete, osiguranje kvalitete i upravljanje kvalitetom
  • Razumjeti i znati koristiti osnovne norme kvalitete
  • Razumjeti zahtjeve sustava upravljanja kvalitetom temeljenog na normi ISO 9001
  • Znati kako primijeniti upravljanje kvalitetom u jednostavnijim poslovnim sustavima i kako načiniti temeljnu dokumentaciju
  • Pokazati sposobnost korištenja statističkih metoda, tehnika i alata u potpori upravljanja kvalitetom i kontinuiranom poboljšanju
  • Razumjeti načine procjenjivanja (audita) kvalitete u nekom konkretnom slučaju
  • Pokazati sposobnost razumijevanja i primjene ciklusa kvalitete PDCA (Plan – Do - Check – Act)
  • Razumjeti vezu upravljanja kvalitete i drugih sustava upravljanja (zaštite okoliša, sigurnosti hrane, informacijske sigurnosti)
Ishodi učenja programa
  • Primijeniti matematičke i statističke metode i tehnike primjerene rješavanju problema iz područja ekonomije i poslovanja
  • Koristiti metode vrednovanja i interpretirati pokazatelje uspješnosti poslovanja poduzeća za potrebe upravljanja i donošenja poslovnih odluka
  • Prepoznati, procijeniti i preuzeti rizik poslovanja na lokalnom, nacionalnom i globalnom tržištu
  • Vrednovati poduzetničke prilike
Osnovna literatura
  • Upravljanje kvalitetom – pripremljene i raspoloživa sva predavanja, vježbe i svi prateći materijali
  • Ž.Kondić: Kvaliteta i ISO 9000 primjena,Varaždin, 2002
  • Ž.Kondić: Kvaliteta i metode poboljšanja,Varaždin, 2004
  • H.Skoko:Upravljanje kvalitetom, Sinergija, Zagreb,2000.
Dopunska literatura
  • Tonći Lazibat, Upravljanje kvalitetom, Svučilište u Zagrebu, Znanstvena knjiga, Zagreb, 2009
  • Ivica Oslić, Kvaliteta i poslovna izvrsnost, MEP Consult, Zagreb, 2008
Slični kolegiji
Redoviti studenti Izvanredni studenti
U kalendaru ispod se nalaze konzultacije predmetnih nastavnika, no za detalje o konzultacijama možete provjeriti na profilu pojedinog predmetnog nastavnika.
2025 © Fakultet organizacije i informatike, Centar za razvoj programskih proizvoda